Stylizacja na lato | Second Hand

Uwielbiam piękną, słoneczną pogodę. Dla mnie lato mogłoby trwać całym rokiem. Gdy jest pięknie na zewnątrz, łatwiej nie myśleć o problemach. Idąc na rower, delektuję się wszystkim, co mnie otacza. Promienie słoneczne z kolei dodają energii, która pomaga przetrwać trudny czas. Uwielbiam stylizacje letnie. Najbardziej lubię nosić sportowe topy oraz szorty. Do tego zakładam sportowe obuwie oraz dodatki w postaci torebki, biżuterii, paska czy też kolorowych akcentów na włosach.

Top, spodenki - Second Hand 

Torebka - Sinsay

Pasek - Aliexpress

Buty - CCC

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie letnie outfity?

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania