Beżowa stylizacja z zielonym akcentem

W dzisiejszym poście zobaczycie stylizację, która przeznaczona jest bardziej na cieplejsze dni. Niemniej jednak, uważam że jest ona warta uwagi. Oczywiście przepraszam, że tak rzadko tu zaglądam, aczkolwiek moja miłość do mody nadal we mnie istnieje. Brakuje mi tylko motywacji do pisania. Zdjęć mam sporo, więc mimo wszystko postaram się co jakiś czas coś tu dodać. Jeśli natomiast chcecie być ze mną na bieżąco zapraszam Was na mojego tik toka: @iamonlyania.

Co do samej stylizacji - jest ona przeznaczona z myślą o codziennym wyjściu. Może to być np. spacer po mieście czy wizyta w restauracji. Spodnie z szerokimi nogawkami wpisują się w aktualne trendy. Na koszulce widnieje motyw line artu, co również może przykuć uwagę. Beżowa bluza ze względu na swój kolor jest bardzo uniwersalna. Bardzo lubię obszerne buty stąd też wybór takiego modelu. Aby całość była ciekawsza, zdecydowałam się na zielony akcent w postaci torebki.


Koszulka - Second Hand
Spodnie - Miejski Sklep
Buty - Pepco
Bluza - Lidl
Torebka - Sinsay

Co myślicie o mojej stylizacji? Jest tu ktoś jeszcze?

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Those vertical-striped trousers from City Store look very fashionable, comfortable and attractive being modeled by you in the outfit photos above! They look fabulous styled with the artistic graphic T-shirt and with the Lidi sweatshirt accented with the green Sinsay handbag!

    https://full-brief-panties.blogspot.com/2023/08/national-underwear-day-2023-is-it-time.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ekstra propozycja, wygodna przede wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! Podoba mi się torebka ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania