FemmeLuxe - zestaw khaki składający się ze spodni oraz z krótkiej bluzki

Stylizacji sportowych od FemmeLuxe ciąg dalszy. Sportowe outifty mają taki plus, że są zarówno praktyczne, stylowe oraz wygodne. Można ubrać się typowo w dres i sportowe obuwie, ale tych kombinacji jest o wiele więcej. Ciekawym połączeniem są zestawienia sportowo-eleganckie lub wplecenie jakiś drobnych elementów jednego stylu do drugiego. Jest to w pewnym sensie urozmaicenie i nadanie charakteru całości. W dzisiejszej stylizacji właśnie przemyciłam dwa elementy bardziej eleganckie do sportowego outfitu. Mowa tu o torebce oraz płaszczu w formie marynarki.

Zaczęłam dosyć nietypowo, bo skupiłam się na dodatkowych elementach. Przejdźmy zatem teraz do meritum. W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywa zestaw w kolorze khaki składający się ze spodni oraz crop topa na długi rękaw (Khaki Crop Loungewear Set). Ogólnie podoba mi się ten odcień i bardzo dobrze się w nim czuję. To już mój drugi zestaw tego typu od FemmeLuxe. Pierwszy był w kolorze beżowym i możecie go zobaczyć kilka postów wcześniej (klik). Tamten zamawiałam w rozmiarze M/L (12/14) i pasował na mnie idealnie. Z tego też powodu, teraz też zdecydowałam się na M/L. Jednak, nie wiem czemu, ale jest on większy od tamtego - zwłaszcza mowa tu o spodniach. Generalnie, nie przeszkadza mi to aż tak bardzo. Dres może być luźniejszy, a nogawki zawsze można podwinąć. Jednakże, warto mieć na uwadze, że każdy zestaw trzeba sprawdzać osobno pod względem wymiarów, gdyż rozmiar nie jest tym samym, co sam wymiar. Najważniejsze są, więc centymetry. Tak czy inaczej, ten zestaw prezentuje się naprawdę ciekawie i jest bardzo wygodny. Sprawdzi się idealnie na codzienne wyjścia, na różne wyjazdy czy też po prostu do siedzenia w domu. Jeżeli chodzi o buty to zdecydowałam się na typowo sportowy akcent. 


Jeans

A Wy lubicie mieszać styl sportowy z elegancją? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Super komplecik :D Podoba mi się czarna narzutka :D
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post as always dear,love it.Thanks for sharing! <3
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny komplecik ;) też nad nim myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre połączenie. Ja lubię czasami połączyć elegancję ze sportem :)
    PS. kolor khaki bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super komplecik! Bardzo do Ciebie pasuje :) Ja lubie takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, styl fajny, kurtka tez mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ten komplecik, mam go w trzech kolorach! Zwłaszcza ze spodni jestem zadowolona, bo raczej nie noszę crop topów :) Świetne zdjęcia :) Uwielbiam ten sklep, można w nim znaleźć prawdziwe perełki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania