Saal Digital - Fotoksiążka Professional Line

W zdjęciach tkwi magia wspomnień najpiękniejszych dni. Zdjęcia to przeszłość, która leży w teraźniejszości naszych rąk. Czasu nie zatrzymamy, ale o tym, co było, spoglądając na fotografie - pamiętamy! Tym oto krótkim wstępem, chciałabym Was zaprosić do dalszej lektury tegoż wpisu.

Wydaje mi się, że żyjemy w takich czasach, w których robimy naprawdę sporo zdjęć. Dzieje się to najczęściej za pomocą naszych smartfonów, ale również towarzyszą nam aparaty różnego typu. Osobiście jestem fanką zdjęć wykonanych lustrzanką, aczkolwiek nie zawsze mam ten ciężki sprzęt przy sobie, także często w tym celu korzystam właśnie z mojego telefonu. Niemniej jednak, nie ważne czym wykonamy daną fotografię, kolekcjonujmy nasze wspomnienia. Generalnie, w stosie plików mogą nam umknąć poszczególne zdjęcia lub mogą się one usunąć. Warto, więc wywołać na papierze kilka z nich, chociażby po to, aby mieć zwarty album w jednym miejscu. Będziemy mogli pokazywać go kolejnym pokoleniom. Można powiedzieć, że w ten sposób tworzymy naszą historię. Taki album jest świetną opcją, aczkolwiek patrząc z perspektywy moich doświadczeń - zdjęcia mogą gdzieś wypaść, trochę się pomieszać. itd. Idealnym rozwiązaniem jest, więc zakup fotoksiążki, w której wszystko ma swoje stałe miejsce. Sklepem internetowym, który oferuje tego typu produkty jest Saal-Digital. Wybór jest tam naprawdę szeroki, także zachęcam abyście zapoznali się z ich ofertą.

Ostatnio miałam przyjemność zamówić sobie taką fotoksiążkę. Wybrałam tę, która nazywa się Professional Line. Na stronie Saal Digital możecie pobrać specjalną aplikację, w której tworzycie swoje własne kompozycje. Jest to bardzo łatwa w obsłudze aplikacja, dlatego myślę, że korzystanie z niej nie powinno sprawiać Wam najmniejszych problemów. Na początku wybieracie rozmiar swojej książki. Moja ma wymiary 22 x 30 cm. Następnie przechodzicie do wyboru oprawy i rodzaju okładki, np. akryl + ekoskóra. Decydujecie się też na typ powierzchni wewnętrznych stron. W moim przypadku jest to druk high-end mat. Możecie również dodatkowo zamówić opakowanie i wtedy macie gotowy pomysł na prezent. Ja akurat nie skorzystałam z tej opcji, gdyż stworzyłam książkę dla siebie samej. W kolejnym kroku przechodzicie już do projektowania - może być to pusty lub gotowy projekt, ewentualnie automatyczny Layout. Myślę, że warto zaprojektować całą książkę samemu. Ja właśnie tak zrobiłam, ale wiadomo - wymaga to sporo czasu. Później określacie ilość stron i przechodzicie do działania. Mój egzemplarz składa się z 58 stron i pokażę Wam kilka z nich, abyście mogli zobaczyć, jak to wszystko może wyglądać. 


Tak jak wspominałam wcześniej - swoją fotoksiążkę stworzyłam dla siebie, więc opisuje ona mnie,  a dokładniej - moje życie z ubiegłego roku i z początku tego obecnego. Jednakże, Wy możecie zaprojektować coś zupełnie innego, np. zdjęcia z podróży, ze ślubu, tak naprawdę cokolwiek chcecie. Fantastyczną opcją jest też ta, że możecie dodawać dowolny tekst. Moją wizją były hasztagi oraz cytaty i to właśnie one znajdują się na większości stron. Tło także samodzielnie dobieracie. Ja mam akurat coś na styl desek, paneli, gdyż bardzo spodobał mi się taki motyw.


Szczerze mówiąc, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością tej fotoksiążki. Nie spodziewałam się, że spodoba mi się ona tak bardzo. Przeglądając ją po raz kolejny, stwierdzam, że mój ubiegły rok był naprawdę obszerny we wspaniałe wspomnienia. 

Jeżeli chodzi o wykonanie - okładka jest bardzo sztywna i świetnie zabezpiecza całość. Strony są twarde, dzięki czemu nie pogniotą się, a więc ich trwałość zostanie zachowana na dłużej. Zdjęcia są niezwykle wyraźne, niezależnie od ich rozmiaru. Głębia koloru oraz rozdzielczość została w pełni zachowana. Jakość druku również jest taka, jaka być powinna. Z czystym sumieniem polecam Wam fotoksiążki od Saal-Digital! 


A Wy lubcie kolekcjonować wspomnienia w postaci zdjęć? Jeśli tak, jaką formę preferujecie - tę multimedialną czy papierową? Co myślicie o tego typu fotoksiążkach? Kojarzycie stronę Saal-Digital?

Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Wow jaka piękna! <3 Z pewnością muszę sprawić samej sobie taką książkę.
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fotoksiążka, od dłuższego czasu zastanawiam się nad czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze planowałam zamówić sobie fotoksiążkę, ale nigdy ostatecznie jej nie kupiłam. Sam pomysł na kolekcjonowanie w ten sposób zdjęć jest super, szczególnie że można dodawać jakieś opisy czy cytaty!
    https://milena-photomodel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG NO TO JUŻ MAM POMYSŁ NA PREZENT DLA CHŁOPAKA NA ROCZNICĘ AJAJAJAJ
    Ja wolę zdjęcia na papierze, ale no jestem leniwa i mam 287842 zdjęć w komputerze

    Miłej niedzieli :)
    https://zpolskidopolski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotoksiążka jest super pomysłem na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Grea idea and great post!Photos are amazing,love them!I really love your blog and I follow you now!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię taki personalizowane rzeczy :) Jest to pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka fotoksiążka jest świetną pamiątką :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania