Bluzka z Victorii Secret, cekinowe legginsy i sztuczne futro

Zdjęcia z dzisiejszego wpisu robiłam już jakiś czas temu, niemniej jednak jakoś nie miałam kiedy ich wstawić. Natomiast stwierdziłam, że szkoda by było, gdybym ich nigdzie nie opublikowała. Oczywiście wyłączając odzież wierzchnią w postaci sztucznego futra, uważam, że ta stylizacja jest dosyć uniwersalna i można się tak ubrać nawet w jakiś letni, chłodniejszy wieczór. Jest ona idealna na co dzień czy też do szkoły.

Jeżeli chodzi o stylizację to składa się ona aż z trzech elementów, które udało mi się upolować w second handzie i z których jestem bardzo zadowolona. Zapłaciłam za nie niewielkie pieniądze, a prezentują się naprawdę bardzo solidnie. Moim ulubionym elementem jest tu bluzka z Victorii Secret z działu męskiego. Uwielbiam takie luźniejsze ubrania! Natomiast ciekawą opcją - którą wykorzystałam - jest umieszczenie paska w talii. Ten zabieg uwydatnia kształty kobiece i sprawia, że nasz outfit staje się ciekawszy. Mam na sobie również cekinowe legginsy oraz sztuczne futro, o którym wspomniałam na początku wpisu. Legginsy są wygodne i dosyć wyróżniające się, co jest dla mnie ogromnym plusem, bo lubię rzeczy nieoczywiste. Sztuczne futro to klasyczny element, który warto mieć w swojej szafie. Nie tylko jest dosyć praktyczne, ale dodatkowo przy jego użyciu można stworzyć wiele ciekawych zestawień. Jeżeli chodzi o buty to zdecydowałam się na czarne botki. Warta uwagi jest także torebka w kształcie małego plecaka. Bardzo sobie upodobałam ten dodatek i od kilku miesięcy niezmiennie jest moim ulubieńcem. Czapka to także element, który możecie często u mnie widzieć.


sztuczne futro, bluzka, legginsy - second hand
botki - eyups
torebka - New Yorker 
pasek - Aliexpress 
czapka - ???

Co myślicie o mojej stylizacji? Macie jakieś perełki w swojej szafie z second handu?

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Jak mogłoby mi się nie podobać? Jestem wielką fanką sztucznych futerek! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Outfit w moim stylu :)
    Ja znalazłam w second handzie męski gruby sweter XL i jest meeegaaa, używam go czasami jako piżamę, czasami na rolki albo na luźniejsze dni.

    Życzę miłego dnia i zapraszam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mi się podoba ta stylizacja, uwielbiam sztuczne futra:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta stylówka, fajnie w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja :)

    https://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania