Chicloth

Chicloth to sklep internetowy, który pierwotnie powstał w Hongkongu, aczkolwiek obecnie zostały uruchomione również magazyny w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Norwegii oraz w Australii. Celem tego sklepu jest dostarczanie wysokiej jakości produktów od najbardziej zaufanych firm na całym świecie. Jeżeli chodzi o asortyment to jest on naprawdę szeroki. Możecie zaopatrzyć się tam w ubrania różnego typu, czyli np. sukienki na różne okazje, topy, koszulki, bluzy, swetry, kurtki, spodnie, spódniczki, stroje kąpielowe, ale są dostępne także obuwie oraz dodatki. Jest w czym wybierać! Ceny są przystępne - można je porównać do tych, z którymi mamy do czynienia w sieciówkach. 

Chicloth is an online store that was originally created in Hong Kong, although warehouses have also been launched in the UK, the United States, Norway and Australia. The goal of this store is to provide high quality products from the most trusted companies around the world. As for the range, it's really wide. You can stock there with different types of clothes, such as dresses for various occasions, tops, shirts, sweatshirts, sweaters, jackets, pants, skirts, swimsuits, but also shoes and accessories are available. There's a lot to choose from. The prices are affordable - they can be compared to those we deal with in chain stores.

Z racji tego, iż obecnie trwa sezon letni, czyli czas na wyjazdy wakacyjne - w tym wyjazdy nad jezioro czy też nad morze - przedstawię Wam moich ulubieńców z kategorii strojów kąpielowych. Pierwszy z nich przypadł mi do gustu w szczególności za górę, która jest bardzo ciekawa, drugi - za modny i ładny wzór, a trzeci - za kolor oraz za te paseczki przy staniku oraz ozdobne wiązania przy dolnej części stroju.

Due to the fact that the summer season lasts, that is the time for holiday trips - including trips to the lake or the sea - I'll show you my favorites from the category of swimwear. The first of them I liked especially for the top, which is very interesting, the second - for a fashionable and nice pattern, and the third - for color and for those stripes at the bra and decorative bindings at the bottom of the outfit.

 klik

Więcej strojów kąpielowych znajdziecie pod tym linkiem: Cheap swimsuit

Jeżeli kupicie strój kąpielowy w cenie 8,99$ - otrzymacie darmową wysyłkę. Dotyczy to tylko osób, znajdujących się na terenie Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. Z kolei, dla każdego z Was mam zniżkę 10% na zakupy na kod PS3.

$8.99 ONLY , Free shipping to United States and Canada, and any one could get 10% OFF with code "PS3"

Kojarzycie ten sklep? Czy przypadł Wam do gustu, któryś z zaprezentowanych przeze mnie strojów?

Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. fajne bikini, wcześniej nie znałam tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi ze stroi mega mi się podoba, na następne lato na pewno się w taki zaopatrzę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ciuszki to chyba na baardzo małe dziewczyny - azjatki :D

    Zapraszam na nowy post o koniach. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne stroje

    www.skucinska-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o nim, kuknę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Och ten bordowy strój jest cudowny <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat muszę przyznać, że tego sklepu nigdy nie znałam więc jest to dla mnie swego rodzaju nowość. W końću jestem wielką zwolenniczką robienia zakupów internetowych w http://pl.aliexpress.com/category/100003070/men-clothing.html?switch_new_app=y gdyż wiem jak bardzo fajne ciuchy można dostać na tej platformie. Zresztą najbardziej podoba mi się duży wybó rzeczy oraz niskie ceny.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania