New in

Ostatni post z nowościami dodałam w marcu, także uznałam, że w końcu nadszedł czas na jego aktualizację. Szczerze mówiąc, te 5 miesięcy nie było 'bogate' w zakupy, także tak naprawdę wcześniej nie miałam za bardzo, co Wam pokazywać. Niemniej jednak, teraz już mogę to zrobić.

Moje nowości to przede wszystkim ubrania letnie, ale nie tylko. Co nieco przyda się już na jesień. Ci co mnie znają wiedzą, iż lubię szukać różnych promocji i robić zakupy w okazyjnych cenach. Oczywiście, nie zawsze jest to łatwe i możliwe, ale jeśli się to uda, czuję wtedy swoistego typu satysfakcję. Warto pamiętać, że przede wszystkim trzeba robić to z głową, bo czasem bywa tak, iż co prawda kupimy coś tanio, ale w zasadzie jest to nam niepotrzebne. Większość moich nowości to właśnie łupy promocyjne. Na szczęście, żadną z poniższych rzeczy nie kupiłam pod wpływem impulsu. Wszystko było dokładnie przemyślane, dzięki czemu nabyłam to, co mi się przyda.

koszulka Troll - 15 zł
koszulka Sinsay - 19,99 zł 4,99 zł
koszulka Miejski Sklep - ok. 8 zł
koszulka Targowisko Miejskie - ok. 40 zł
sukienka Targowisko Miejskie - 69 zł
bluzka Sinsay - 19,99 zł 4,99 zł
bluza Textil - 34,99 zł 4,99 zł
spodenki Top Secret - 79,99 zł 34,99 zł
spodenki Targowisko Miejskie - 35 zł
spodenki Sh - ok. 3 zł
spodnie Targowisko Miejskie - 18 zł
jeansy Bershka - 49,99 zł
jeansy Sinsay - 99,99 zł 29,99 zł
legginsy New Yorker - 69,95 zł 24,95 zł
obuwie portowe Frog - 29,99 zł 19,99 zł
kalosze Miejski Sklep - 35 zł
płaskie czółenka Miejski Sklep - 79,99 zł ok 50 zł
torebka Miejski Sklep - ok. 30 zł
kolczyki Sinsay - 9,99 zł 0,99 zł
bransoletka Kik - 8,99 zł 0,40 zł
kolczyki Kik - 8,99 zł 0,40 zł
szampon Kallos - 9,99 zł, maska Kallos - 9,99 zł

A Wam udało się coś kupić ciekawego w ostatnim czasie? Podoba się Wam któraś z moich nowości?

Share this:

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Widzę udane zakupy :D Świetne rzeczy a szampon i maskę testowałam polecam bardzo ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ubrania z Targowiska miejskiego cudowne :) sama często tam zaglądam :) można kupić same śliczności :) ale lubię też zakupki w Sinsay <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Świetne zakupy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. co za łupy :) ja cały czas czaję się na przylegające topy

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana, niezłe łupy dorwałaś! :)
    Zwłaszcza Sinsay zrobił mega promocje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że udało Ci się znaleźć tyle okazji! Te koszulki basic są moimi ulubionymi. Czarna Torebka i czarne buty idealne na jesień. A ze spodenek to te w perełki i te szare są super! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka w kwiaty prześliczna. Czasem warto zajrzeć nie tylko do sklepów, ale i właśnie na targowiska :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W ostatnim czasie byłam w Łodzi i się trochę okupilam. Bluzki, spodnie a nawet apaszka znalazła się w moim posiadaniu 😊 ciekawe ubrania, podoba mi się ta różowa bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka z TROLLA :O Ten sklep to moja młodość <3 :D Uwielbiałam go !
    T-shirt i spodnie z Sinsay'a za taką cenę ... EKSTRA !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęcające ceny🤭 Maski z kallosa testowałam wszystkie, są swietne👼🏼
    Zapraszam do siebie
    https://vikaa-vikaaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania