Biała hiszpanka

Zdjęcia z dzisiejszego wpisu robiłam już jakiś czas temu, ale nie było okazji, żeby je dodać. I tak czekały w folderze na swoją kolej i w końcu doczekały się publikacji. 

Stylizacja, którą za chwilę Wam zaprezentuję, sprawdzi się idealnie w sezonie wiosennym oraz letnim. Biała hiszpanka dodaje lekkości całemu zestawowi. Uwielbiam bluzki tego typu, gdyż są bardzo przewiewne oraz można z nimi stworzyć całkiem ciekawe outfity. Na uwagę zasługują również jasne jeansy, które są bardzo wygodne. Zostały wykonane z cienkiego i elastycznego materiału, także świetnie dopasowują się do sylwetki. Jeżeli chodzi o buty to wybrałam sandały, aby stylizację tę ukierunkować bardziej na obecną porę roku, czyli na lato. Zdecydowałam się na dodatki w kolorze srebrnym, gdyż preferuję srebro i wydaje mi się, że do tego zestawu bardziej pasuje właśnie srebro aniżeli złoto.


hiszpanka - House
jeansy - Bershka
sandały - miejski sklep

Co myślicie o mojej stylizacji? A Wy lubicie nosić hiszpanki czy to raczej nie jest Wasz styl?

Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, a o kolczykach już nie wspomnę !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    https://zuzove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam hiszpanki! Niby takie proste, a piękne :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. That blouse looks very feminine and pretty - it looks wonderful being worn with the light blue denim Bershka jeans.

    https://full-brief-panties.blogspot.com/2018/08/national-underwear-day-2018-panties-in.html

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna bluzeczka :) wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka,bardzo Ci pasuje:)
    Pozdrawiam ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja. Klasyczna, ale i oryginalna. Również bardzo lubię hiszpanki i cieszę się, że na stałe weszły do sklepów i naszych stylizacji :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hiszpanki są niby zwykłymi bluzeczkami, ale to one zawsze dodają tego uroku :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię bluzki odsłaniające ramiona! ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania