Zaful look

Sesja, sesja i po sesji. W końcu mogę trochę odetchnąć, z czego się bardzo cieszę. Nowy semestr zaczyna się dopiero 19 lutego, także cały ten tydzień mogę poświęcić na regenerację.

Zima - z jednej strony związane są z nią niskie temperatury, a z drugiej - niesamowite krajobrazy.  Osobiście jestem zwolenniczką pięknych widoków. Uwielbiam delektować się naturą i uwieczniać ją na zdjęciach. Białe otoczenie sprawdza się również idealnie jako tło do zdjęć. Dzięki temu, poszczególne fotografie stają się zdecydowanie bardziej magiczne i tym samym - ciekawe. Chcąc wykorzystać tę zimową scenerię, wybrałam się na zdjęcia. Główną rolę odgrywa tu oczywiście stylizacja, którą pokrótce opisze. 

Najważniejszymi elementami są tu cztery rzeczy, a mianowicie sweter, spodnie, choker i kolczyki, które zamawiałam na stronie Zaful. Jeżeli chodzi o sweter - od dawna marzył mi się taki model. Do jego zakupu zainspirowała mnie pewna amerykańska youtuberka. Bardzo mi się on spodobał na niej, dlatego gdy pojawiła się taka okazja, od razu go wybrałam. I co mogę o nim powiedzieć? Jeśli ktoś lubi, podobnie jak ja, luźne i krótkie ubrania to z pewnością przypadnie Wam do gustu. Ponadto, jest on bardzo wygodny, ciepły i przyjemny w dotyku, a naszywki w postaci różyczek są po prostu urocze. Poszarpania dodają mu charakteru i niepowtarzalności. Przejdźmy teraz do spodni z wysokim stanem. Są to typowe, czarne rurki o długości 7/8. Aczkolwiek, wyróżnia je fantastyczny, rozciągliwy materiał. Czuję się w nich tak, jakbym miała na sobie spodnie dresowe lub legginsy. Z czystym sumieniem mogę je Wam polecić. Na uwagę zasługuje także biżuteria. Choker z gwiazdkami był na mojej liście must have już od dłuższego czasu. Idealnie dopełnia praktycznie każdą stylizację. Przeglądając asortyment sklepu Zaful, natknęłam się również na geometryczne kolczyki w postaci trójkątów. Nie potrafiłam przejść obok nich obojętnie, także one również znalazły się w moim zamówieniu. Z kolei jeśli chodzi o pozostałe elementy outfitu to jest to kurtka, beret i botki. O ile kurtka to zakup zeszłoroczny, o tyle pozostałe dwie rzeczy to najnowsze łupy.


Co myślicie o mojej stylizacji? Kojarzycie sklep Zaful? A może macie coś w posiadaniu od nich? Jak oceniacie jakość ich produktów?

Share this:

CONVERSATION

35 komentarze:

  1. Wow, spodnie z wysokim stanem bardzo ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się sweterek, a cały look jest świetny 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny look :) Podobają mi się te kwiatowe wzory na sweterku ^^ No i ten krajobraz na zdjęciach. Piekny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię z niego zamawiać. Śliczna stylizacja cudownie wyglądasz <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość wygląda świetnie, a te geometryczne kolczyki - cudo ! Sama muszę w końcu na takie zapolować !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki sliczny sweterek!:)
    Klikniesz w banery na blogu bede wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te sweterki z różami. Wyglądają swietnie. Sama planuje zakup takiego. Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz! Cudny sweterek ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. ten sweterek jest śliczny! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym sweterku!!! 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw! Szczególnie sweter w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w swetrze!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się ta stylizacja. Uwielbiam sesje w zimowym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek jest przepiękny ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear, beautiful ooutfit ♥
    I'm following you, visit my blog :)
    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No sweterek jest po prostu genialny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodnie z wysokim stanem wyglądają super! <3 Zostanę z tobą na dłużej i zaobserwowałem twojego bloga. :)

    https://revoyweb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja ! Sweterek jest bardzo ładny nie raz widziałam go na stronce, a co do samego zaful to naprawdę bardzo fajny i godny polecenia sklep.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. really nice post, like it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak, jako studentka zdecydowanie zgadzam sie, ze po sesji o wiele latwiej i przyjemniej sie zyje :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie wyglądasz! :) Świetne fotki! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Sesja, jak dobrze, że na razie te słówko w znaczeniu edukacyjnym jest mi nieznajome :D
    Ślicznie kochana wyglądasz! <3
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I love your hairstyle a lot ! very sweet and beautiful :)

    ootd

    ♥Instagram ,Bloglovin Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  25. its awesome dear..!! i love your sweater & style..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię hafty, ale źle się czuję w takich krótkich sweterkach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie wyglądają te hafty.

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful look !!
    biz - AnnsoM
    http://www.annsom-blog.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Your V-neck frayed floral embroidered crop-top sweater from Zaful looks fabulous styled with the black high-waisted skinny stretch jeans. Your perfectly applied lipstick and your braided hair both look very pretty. I also love the stars necklace. You styled a lovely outfit and your outfit photos are great.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/2017/10/lingerie-review-of-full-brief-panties.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania