Adidas ADIPOWER

Ferie dobiegają końca, ale ten wolny tydzień zaliczam do udanych. Najbardziej cieszę się z tego, że z czwartku na piątek byłam wraz z koleżankami w Warszawie. Wykorzystałyśmy ten czas maksymalnie i nie było mowy o nudzie. Chociaż przyznam szczerze, że dwa dni spędzone w Warszawie to zdecydowanie za mało.

Niedawno, udało mi się zakwalifikować do programu trnd. Na tej stronie zarejestrowałam się jakoś rok temu i dopiero teraz dostałam się do jednego z projektów. Można, więc powiedzieć, że warto być cierpliwym. 

W ramach tej akcji miałam możliwość przetestowania anti-perspirantu ADIPOWER od adidasa w wersji damskiej. Natomiast wersję męską przekazałam mojemu tacie. Warto zaznaczyć, że produkt ten występuje również jako roll on, czyli dezodorant w kulce.

Adidas ADIPOWER 72H to nowy antyperspirant stworzony dla mężczyzn i kobiet, którzy każdego dnia testują swoje możliwości i chcą mieć pewność maksymalnej ochrony przed poceniem się, nawet w ekstremalnych warunkach. Nowoczesna technologia Smart Body Response reaguje na intensywność Twojego wysiłku, kontrolując wydzielanie potu i przykrego zapachu aż do 72 godzin.

Formuła Antyperspirantu Adipower charakteryzuje się maksymalnym stężeniem aktywnych środków, które zapewniają 72-godzinną ochronę przed poceniem się oraz nieprzyjemnym zapachem. Ponadto, została ona połączona z pewną innowacją, a mianowicie - z technologią podwójnego systemu kapsułek zapachowych. W ten sposób wytwarza się unikalny system, który chroni nas wtedy, kiedy tego potrzebujemy. 

Iskrzące się cytrusowe nuty głowy mandarynki oraz grejpfruta zostają orzeźwione morską bryzą, unoszącą zapach kobiecego bukietu kwiatów (gardenii, neroli, piwonii). W następnej kolejności tarcie wytwarza czysty zapach, który jest wykończony kompozycją zapachów nut drzewa sandałowego i piżma. 


Dezodorant ten jest idealny dla aktywnych osób  Obojętnie, czy biegasz, czy tańczysz, czy czekają na Ciebie jakiekolwiek inne wyzwania, ADIPOWER zapewni Ci ochronę przed potem.

Jako, że lubię zwracać uwagę na aspekty wizualne, zacznę od przedstawienia mojego pierwszego wrażenia, odnośnie designu tego produktu. Jest on nowoczesny  i przede wszystkim - wygodny w użytkowaniu. Minimalistyczna kolorystyka również przypadła mi do gustu. Zapach, tak jak zapewnia producent, zmienia się w zależności od intensywności dnia, uwalniając nowe, orzeźwiające nuty. To jest dla mnie ogromnym plusem, ponieważ woń nie jest wyczuwalna, gdy nie jestem aktywna. Czuję ją dopiero w trakcie wysiłku fizycznego, czyli pod wpływem wzrostu temperatury ciała. Tym samym niweluje się nieprzyjemny zapach potu, a trening staje się przyjemniejszy. Co prawda produkt ten działa przez 72 h, ale w pierwszej dobie jest najbardziej skuteczny. Niemniej jednak, uważam że w przeciwieństwie do jego konkurentów z innych marek, daje on sobie świetnie radę. Ochrona przed poceniem się jest naprawdę długotrwała. Nie zauważyłam też, żeby zostawiał plamy na ubraniach, co jest zdecydowanie ogromną zaletą.

Antyperspirant adidas ADIPOWER tym razem wykorzystałam podczas treningu na świeżym powietrzu. Sprawdził się on perfekcyjnie i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Niebawem rozpocznę sezon rowerowy i coś czuję, że będzie on moim sprzymierzeńcem.


Dezodoranty zarówno w wersji damskiej, jak i męskiej będą dostępne w Rossmannie od marca w cenie ok. 15 zł.

A może jest tu ktoś, kto również miał możliwość przetestowania tych dezodorantów? Jeśli tak - co możecie o nich powiedzieć?

Share this:

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Bardzo lubię być w ruchu, dlatego sięgam po skuteczną ochronę przed potem. Z chęcią wypróbuję ten nowy antyperspirant, jestem ciekawa czy u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja także bardzo często ćwiczę i potrzebuję odpowiedniego zabezpieczenia przed potem :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te dezodoranty 👍
    Właśnie wczoraj o nich pisałam na BLOGU.

    OdpowiedzUsuń
  4. Antyperspiranty adidasa są dobre, lubię je.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia, z pewnością miło spedzilyscie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, że połączyłaś zdjęcia z ćwiczeń z opinią dezodorantu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze się sprawdza😍❣️

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze ich nie próbowałam:)
    Też ćwiczę często więc już wiem co będę używać.
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nigdy nie zwracam uwagi na to jaki dezodorant stosuje ale ciekawa recenzja :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty Adidas zawsze się sprawdzają, czy to kosmetyki, ubrania, czy buty:)

    Zapraszam na nowy post (a w nim relacja z nart)
    Pozdrawiam! ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam takiej możliwości, ale serdecznie gratuluję udziału w programie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam antyperspirantów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam kosmetyków Adidas, ale buty lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie testowalam tego dezodorantu
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki z adidasa :) Szczególnie dlatego, że jestem aktywna fizycznie, a takie dezodoranty są efektywne.
    Pozdrawiam ;)
    My blog

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania