Rosegal

Rosegal to sklep internetowy, w którym znajduje się wiele produktów z różnych kategorii. Możemy kupić tam ubrania, dodatki, obuwie, ale również rzeczy do domu, akcesoria do telefonów, kosmetyki i wiele więcej. Warto, więc zajrzeć na ich stronkę i przejrzeć, jakie mają oferty. Zaznaczę również, że obecnie trwają wyprzedaże, więc można zaopatrzyć się w naprawdę ładne rzeczy i to w korzystnych cenach. 

Przejrzałam asortyment tego sklepu i wpadło mi w oko naprawdę mnóstwo produktów. Nie potrafię zdecydować, co jest moim numerem jeden. Niemniej jednak, stworzyłam coś w rodzaju Wishlisty, na której umieściłam sześć moich ulubieńców. Wszystko jest utrzymane w stonowanej kolorystyce, a mianowicie w bieli, różu i srebrze. Uwielbiam właśnie takie jasne, pastelowe odcienie, ponieważ czuję się w nich bardzo dobrze i uważam, że dodają one kobietom coś w rodzaju delikatności, dziewczęcości. 

Tak naprawdę, oba te zestawienia tworzą spójną całość. Mam tu na myśli to, że kurtkę z pierwszego zdjęcia można założyć w połączeniu z różowym sweterkiem oraz srebrną, metaliczną spódniczką, a kombinezon z butami sportowymi oraz białą torebką. Powstałe w ten sposób stylizacje sprawdzą się idealnie szczególnie latem lub późną wiosną. Swoją drogą - już nie mogę się doczekać, kiedy nadejdą te ciepłe dni. Zaznaczę jeszcze, że ta spódnica to totalny hit nadchodzącego sezonu, bowiem będą w nim królowały metaliczne elementy w stylizacjach lub w różnych akcesoriach, dodatkach. 

 klik ♥ klik ♥ klik
klik ♥ klik ♥ klik

Kojarzycie ten sklep? A Wy lubicie pastelowe odcienie czy to raczej nie Wasza bajka? Jakie kolory są Waszymi ulubionymi? 

Share this:

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. buciki są śliczne i różowa bluza <3
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam pastelowe odcienie mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo ten kombinezon jest boski :o
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taką kolorystkę ubrań :D Super post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kombinezon, ma piękny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super są te sportowe buty, piękne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklepu nie kojarzę, pastele bardzo lubię ale nie wszystkie. Z Twojej listy chętnie zaopatrzyłabym się w sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten sklep- fajne rzezcy wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  9. PODOBA MI SIĘ SREBRNA SPÓDNICA :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta różowa bluza jest świetna!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jak najbardziej w moim guście. Uwielbiam takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania