New in

Długo zbierałam się do napisania tego posta, ale w końcu jest! Jak możecie domyślać się po jego tytule - dotyczyć będzie nowości, a dokładniej najnowszych łupów zakupowych. 

Przez dłuższy czas zalewały nas fale wyprzedaży. Przeceny były po prostu wszechobecne. Teraz, na witryny sklepowe wkroczył już asortyment wiosenny, także szał zakupowy już minął. Niemniej jednak, przez te kilka miesięcy udało mi się upolować parę ciekawych perełek. Są to w większości ubrania, ale nie tylko. Wszystko kupiłam w naprawdę korzystnych cenach. Najbardziej jestem zadowolona ze zdobyczy lumpeksowych. Szczerze mówiąc, do second handu zaszłam tylko przy okazji. Znajduje się on obok innego sklepu, do którego docelowo się wybierałam, ale coś mnie skusiło, żeby zboczyć z drogi. Tym samym znalazłam się własnie tam. Wtedy - o czym nie miałam pojęcia - każda rzecz kosztowała 3 zł, niezależnie od wagi. Chociaż praktycznie wszystko było już wykupione, udało mi się znaleźć trzy rzeczy dla siebie. 

Na mojej liście must have znajdowały się również spodnie z lampasami, które udało mi się kupić w Pull&Bear. Tu też dopisało mi szczęście, gdyż była dostępna tylko jedna para i to w moim rozmiarze. Oprócz tego, w swojej garderobie w końcu mam małą czarną. Uważam, że warto zapatrzyć się w taką basicową sukienkę, gdyż przyda się ona na wiele okazji. Tak naprawdę, można ją zestawiać do różnych stylizacji. Wystarczy, że jednego dnia założymy do niej żakiet i szpilki, a innego - bomberkę i trampki, a już uzyskamy inny efekt. Dobra, wystarczy tego opisywania. Zobaczcie, co udało mi się kupić w ostatnim czasie.

koszulka H&M - 19,90 zł 9,90 zł
 koszulka New Yorker - ok. 25 zł 4,95 zł
bluzka Pepco - 19,99 zł 7,99 zł
bluzka z długim rękawem Textil - 29,99 zł 2,99 zł
 bluza Miejski sklep - 8 zł
 Koszula Tesco F&F - ok. 70 zł 39,99 zł
 sukienka Cropp - 69,99 zł 19,99 zł
 narzutka Pepco - 39,99 zł 14,99 zł
bluza Takko Fashion - 79,99 zł ok. 18 zł
bluza Second hand - 3 zł
Futerko Sh - 3 zł
Kamizelka Sh - 3 zł
jeansy Cropp - 139,99 zł 29,99 zł
spodnie Born 2 be - 99 zł 43,99 zł
 spodnie z lampasem Pull&Bear - 89,90 zł 39,90 zł
spodnie dresowe Miejski sklep - 17 zł
legginsy Pepco - ok. 15 zł 3,99 zł
mały plecak Bershka - ok. 60 zł 19,90 zł
botki Chiński sklep - ok. 70 zł 39,90 zł
beret Miejski sklep - 5 zł
beret Miejski sklep - 5 zł
chokery Aliexpress - ok. 2 zł za sztukę
naszyjnik Kik - 12,99 zł 2 zł
biżuteria Sinsay 
biżuteria Sinsay 
pop socket Miejski sklep - 5 zł
Kik: perfumy - 2 zł, pozostałe rzeczy - 0,40 zł za sztukę (nie pamiętam pierwszych cen)
krem pod oczy Miejski sklep - 4 zł, puder Textil 5,99 zł - 3,99zl

A Wy upolowaliście na wyprzedażach coś, z czego jesteście szczególnie zadowoleni lub zadowolone? Która z moich rzeczy najbardziej przypadła Wam do gustu? A może macie zupełnie inny gust niż ja?

Share this:

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. Ostatnio z dziewczyną kupiliśmy w ciucholandzie 4 ubrania za 4 złote. Tak tanie i w dobrym stanie że szok. Polecam zajrzeci wielu blogerów polecało mi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jakie fajne rzeczy udało Ci się upolować!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ubrania za świetne ceny! Kupowac tez trzeba umiec :D ty jestes mistrzynia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię chodzić do takich sklepów 😃 Można upolować markowe ubrania za grosze 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Fajnie, że udało Ci się tanio upolować fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ciuchy! ;) ja w ogóle nie potrafię robić zdjęć ubrań, nie wiem dlaczego, ale wygląda to jak jakiś ponton :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra nowości, mnie brakuje właśnie spodni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta druga koszulka 💙

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna narzutka i te wszystkie rzeczy z SH. <3 chyba muszę jakiegoś w swojej okolicy znaleźć i wybrać się wreszcie na łowy. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w ostatnim czasie również pojawiło się dość dużo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te rzeczy! Mistrzyni! :) Ja na przykład bardzo przyzwyczaiłam się do sklepu born2be. Zresztą z tego co widzę masz spodnie stamtąd. Ceny są kosmicznie niskie a jakość super. Wezmę przykład z Ciebie i rozejrzę się jeszcze bardziej. Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne ciuszki upolowałaś na zakupach! Podobne bluzeczki znalazłam na bor2be, a widzę że Ty masz od nich spodnie! Super!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Długo nie byłam w żadnym ciucholandzie,
    w czasach gimnazjum latałam tam co drugi dzień :D

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z niecodziennej wystawy.
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie świetne spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie mam szczęścia by coś fajnego na wyprzedaży kupić.
    Bardzo podoba mi się ta bluzka moro, którą kupiłaś.
    + Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem fajne rzeczy udało Ci się wyhaczyć ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo nowości u Ciebie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. love this post dear, so nice :)
    have a nice weekend! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego, ale wszystko wygląda bardzo fajnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. its cool collection!! love that bag and boots more.Happy week ahead.
    My Blog
    Instagram
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy upolowałaś.Pozdrawiam Aga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo bardzo ładnych ciuchów przyznaje:) Ja to najczęściej robię zakupy odzieżowe przez internet, pewnie wiele z was tak samo. Sprawdźcie sobie tu może ofertę od outletessi.pl jest to outlet odzieżowy.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania