Etuo

Czymże byłyby nasze telefony bez różnego typu pokrowców? A może to tylko moje subiektywne spostrzeżenie? Czy Wy też - podobnie jak ja - nie wyobrażacie sobie swoich telefonów bez case'ów? Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach. 

Dzięki etui, nasz sprzęt jest zabezpieczony przed różnymi, niepożądanymi działaniami, takimi jak upadki czy zarysowania. Poza tymi funkcjami praktycznymi, można wymienić również te estetyczne, czyli te, które są moją słabością. Jestem kobietą, więc dbam o różne detale. Lubię, gdy telefon pasuje do mojej stylizacji, choć to nie jest regułą. Niemniej jednak, przy zakupie pokrowca zwracam uwagę na to, żeby odzwierciedlał mój styl, żeby po prostu mi się podobał. Nie biorę pierwszego, lepszego produktu, jaki zobaczę, tylko selekcjonuję wszystkie dostępne i wybieram ten odpowiedni dla mnie. 

Tym razem, zaopatrzyłam się w case'y od Etuo. Przyszły one do mnie bardzo ładnie, starannie zapakowane, co zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Na zamówienie czekałam zaledwie 1-2 dni. Zauważyć można, że personel tego sklepu podchodzi indywidualnie do klienta. Odzwierciedla to imienna karteczka z podziękowaniami, którą widać na poniższym zdjęciu.


W mojej paczuszce znalazły się dwa etui. Jedno z nich, czyli te z Justinem Bieberem, zostało zaprojektowane przeze mnie samodzielnie. Wyszukałam obrazek w internecie, przesłałam je firmie i oto mam swój wymarzony model. Drugi natomiast to gotowy wzór, dostępny na stronie Etuo. Bardzo mi się on spodobał, ponieważ uwielbiam jazdę na rowerze, więc umieszczone na nim rowery wywołują u mnie uśmiech na twarzy.



Na stronie Etuo znajdziecie mnóstwo rodzajów case'ów, w różnych wzorach, na różne modele smartfonów i tabletów, ale nie tylko - są tam także inne akcesoria GSM (np. szkła, folie, słuchawki, karty pamięci). Każdy powinien znaleźć tam coś dla siebie.

Dodam jeszcze, że wszystkie case'y mają odpowiednio dopasowane wycięcia do przycisków, gniazd, aparatu, lampy błyskowej. Warto zaznaczyć, że zostały one wykonane z dobrego jakościowo materiału, dzięki czemu odpowiednio przylegają do naszych sprzętów.

Mój wybór padł akurat na etui silikonowe. Jest ono moim faworytem, gdyż łatwo się je nakłada, nie rysuje telefonu i nie zakrywa ekranu. Mam szkło na wyświetlaczu, także nie potrzebuję dodatkowej ochrony. Dzięki temu, że jest on odkryty, mogę szybko i wygodnie sprawdzić godzinę czy też jakiekolwiek powiadomienia. Natomiast, możecie zaopatrzyć się również w te książkowe czy z klapką.



P.S. Mam również dla Was bezterminowy kod rabatowy -10% na etui, folie i szkła, który aktywuje się po wpisaniu w odpowiednie pole hasła: blogznizka

Kojarzycie ten sklep? A może macie w posiadaniu jakieś ich produkty? Jeśli tak - jak oceniacie ich jakość?

Share this:

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej firmie :o świetne obudowy, sama jestem fanką silikonowych case'ów :)
    ps. super zdjęcia porobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam od nich etui i jestem bardzo zadowolona :) To w rowery bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. The case with the bicycles is really cute!

    Desislava
    https://truedreamcatcher.blogspot.bg/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem fanką silikonowych etui i tak samo jak Ty zwracam bardzo dużą uwagę na ich wygląd! O firmie tej słyszałam i wiem, że jest bardzo dobra! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś case z tego sklepu ale zmieniłam telefon, bardzo je lubiłam :) twoje są świetne!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne etui

    https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne akcesoria ;) Pokrowce na telefon mają świetne w swojej ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania