Promocja -49%/-55% w Rossmannie

Dawno nie dodawałam nic nowego. Wynika to z tego, iż w ciągu ostatnich dwóch tygodni miałam dużo obowiązków. Część z nich wiązała się z powrotem na studia, a część - z remontem mojego pokoju. Na szczęście jest już wszystko w normie, także po krótkiej przerwie wracam z nową energią.

Jak pewnie dobrze wiecie, od 10 do 19. października trwają promocje w drogerii Rossmann (-49% lub -55% na co najmniej 3 różne kosmetyki do makijażu). Przez niektórych jest to długo wyczekiwany okres, a dla innych wręcz przeciwnie. Jeżeli chodzi o tę drugą grupę to w pełni ją rozumiem. W czasie trwania tej akcji wyprzedażowej robi się wielki chaos, brakuje produktów lub są one pobrudzone, połamane, wokół znajduje się mnóstwo, przepychających się wzajemnie ludzi. Są to czynniki, które nie zachęcają do zakupów. Aczkolwiek, w pewnym stopniu można tego uniknąć. Opcje są dwie - złożenie zamówienia online bądź odwiedzenie Rossmanna w porannej porze przedpołudniowej. Jeżeli chodzi o mnie to tym razem wybrałam opcję drugą. Był to bardzo dobry czas na zakupy, ponieważ przy półkach znajdowało się niewiele osób, także bez problemu kupiłam to, na czym najbardziej mi zależało.

Moje nowości to tak naprawdę podstawowe produkty, które zazwyczaj używam w makijażu. Oczywiście, poza pudrem i bronzerem, w które się nie zaopatrzyłam, gdyż mam je jeszcze w zapasie. 

Podkład z Maybelline i wszystkie kosmetyki z Lovely używałam wcześniej, więc z czystym sumieniem mogę je Wam polecić. Natomiast pozostałe produkty będę testowała po raz pierwszy, także zobaczymy czy się sprawdzą. Jeżeli je miałyście to chętnie poznam Wasze opinie na ich temat.

* tusz Miss Sporty - 13,99 zł 6,30 zł
* tusz Lovely - 12,99 zł 5,85 zł
* cienie Miss Sporty - 11,29 zł 5,10 zł
* eyeliner Miss Sporty - 9,29 zł 4,18 zł
* kredka do brwi Wibo - 11,39 zł 5,13 zł
* podkład Maybelline - 28,99 zł 13,05 zł
* rozświetlacz Lovely - 9,29 zł 4,18 zł
* matowy błyszczyk Lovely - 10,99 zł 4,95 zł
* konturówka do ust Lovely - 6,59 zł 2,97 zł

A Wy skorzystałyście bądź skorzystacie z promocji w Rossmannie? Jakie produkty do makijażu możecie polecić?

P.S. Biorę udział w konkursie dla blogerów, organizowanym przez sklep KIK. I tu kochani mam do Was ogromną prośbę. Wejdźcie proszę w ten link i oddajcie na mnie głos. Oczywiście mogę się odwdzięczyć, zostawiając komentarz na Waszych blogach. Z góry serdecznie dziękuję. Liczę na Was! 

Share this:

CONVERSATION

20 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie byłam na tej promocji i szczerze to nie wiem czy się wybiorę - na promocji wiosennej zrobiłam takie zapasy, że głowa mała :D Ale chyba jednak się skuszę, za bardzo mnie to nęci :D
    zszafypannyjoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również kupiłam ten rozświetlacz! <3 <3 Jest genialny hah :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie Miss sporty bardzo mi się podobają :) Jak jest z pigmentacją ?

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie używałam, ale jak robiłam swatcha na nadgarstku to wszystko wyglądało naprawdę super :)

      Usuń
  4. Matowy błyszczyk lovely -zdecydowanie tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na promocji i kupiłam ten sam tusz z Lovely, rozświetlacz, ale silver, tą samą pomadkę i konturówkę też, haha. :D Dodatkowo paletkę do konturowania, tusz z eveline, puder, kredkę z cieniem do brwi. :) Chciałam paletę cieni, ale u mnie w mieście były albo zniszczone, albo ich wcale nie było, może się jeszcze wybiorę w tym tygodniu zobaczyć czy nie dołożyli. :D
    Głos oddany :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz lovely jest świetny i bardzo go lubię ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie udało mi się przetestować wszystkich produktów z kwietniowej promocji, a już zrobiłam kolejne zakupy 😉 rozświetlacz z Lovley również bardzo lubię 😆

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminka i konturówka the best!
    Z podkładu zrezygnowałam na rzecz podkładu z Max Factor i mimo, że jest droższy (a też wolę tańsze zamienniki) nie zdecyduje się już więcej na podkład affinitone.

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusz z lovely jest naprawdę świetny, słyszałam, ze podkład tez,ale jeszcze się na niego nie zdecydowałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Również skusilam się na parę rzeczy 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ochotę na ten tusz ale jak zwykle go nie było :(
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre rzeczy udało Ci się kupić, ja na nic się nie skusiłam 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja poszłam o 9 na wyprzedaże :) Zaczynam żałować, że nie zakupiłam więcej produktów. Z tych rzeczy, które pokazałaś, używałam tylko szminkę matową.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sobie kupiłem balsamy do ust Eos:D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania