Top Five

Hej!


Tę notkę przygotowałam tuż przed wyjazdem. Mam nadzieję, że nadal tu jesteście.
Po powrocie na pewno nadrobię zaległości i odwiedzę Wasze blogi, dlatego zostawiajcie linki pod tym postem.

A tak na umilenie czasu zapraszam Was do przesłuchania pięciu piosenek, które w ostatnim czasie najwięcej słucham. Oczywiście kolejność jest przypadkowa.

1. Katy Perry - Dark horse

2. Kaen feat. Gosia Kutyła - Mimo wszystko

3. Justin Bieber feat Chance  The Rapper - Confident 

4. Shakira feat Rihanna -Can't remember to forget you


5. Margaret - Wasted

Lubicie którąś z tych piosenek?
Jaka jest Wasza lista Top Five?

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. 4 najlepsza ;3
    Ps.zapraszam do pomocy przy nowym poście,z góry dziękuję ;*
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. awesome videos! i love katy perry's most <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby polecane przez Ciebie utwory leciały w radio, myślę że nie przełączyłabym stacji, jednak nie są to moi faworyci. Najważniejsze jednak, że Tobie się podobają i wyzwalają w Tobie pożądane emocje. Dużo piszę o muzyce, zapraszam do mnie. www.wglowiejoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czwóreczka ♥ Tak ogólnie, to miłego pobytu na "urlopie"! :)

    Pamiętasz mnie jeszcze? :') Przepraszam, że tak długo milczałam, jakoś się tak złożyło... Nie chcę się wykręcać, ale prawda jest taka, że był remont, było mnóstwo spraw w rzeczywistości i brak czasu(najgorsze). Tak czy owak, dzisiaj pierwsze urodziny serwisu - zapraszam! :) -> http://ratowanieswiata.blogspot.com/2014/03/4729-4738-rok-naszego-serwisu.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wasted - margaret <3
    zapraszam do siebie http://4-z-podworka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie najlepsze! http://snackbills.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są moimi top <3 Jeszcze dodałabym tylko ''I see fire''- Sheeran'a : )


    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania