Exchange for Hungary

Hej!



Już jutro piątek. Zawsze cieszę się na ten dzień, bo oznacza on, że za moment jest weekend. Jutrzejszy piątek będzie zupełnie inny, ponieważ wyjeżdżam po raz pierwszy za granicę, a dokładnie na Węgry. Wyjazd jest sponsorowany przez projekt Comenius. Jedynym minusem jest to, że językiem przewodnim jest j.niemiecki. Ogólnie nie mam nic przeciwko temu, ale uczę się go na poziomie podstawowym i z pewnością nie będzie mi łatwo się porozumieć z innymi. Oby nie było tak źle..

Po raz pierwszy będę lecieć samolotem. Trochę się obawiam, bo jest to coś nowego, ale równocześnie jestem bardzo zadowolona. Samolot mam ok.12:30 z Warszawy. Ląduje on w Budapeszcie. Wracam dopiero 23 marca, a więc będę tam ponad tydzień. Przez ten czas będę mieszkała u Brigitt w Veszprem. Jest to pięknie położona miejscowość, w której mieszka ponad 60 tys. ludzi.

Zawsze marzyłam o tym, żeby wyjechać za granicę i właśnie spełniło się moje marzenie. Na pewno będę robiła mnóstwo zdjęć i po powrocie podzielę się z Wami moimi wrażeniami. Mam nadzieję, że uda mi się zobaczyć, jak najwięcej miejsc.

Nie wiem, jak tam będzie z dostępem do internetu, dlatego też postaram się jeszcze dziś napisać jedną albo dwie notki, które opublikuję w przyszłym tygodniu. Czekajcie na mój powrót! Zamierzam wrócić z nową energią.

A teraz wracam do pakowania..


Trzymajcie się!

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

43 komentarze:

  1. Ja już byłam na Węgrzech, w 2010 roku :)
    Miłej wycieczki!

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tez sie balam lotu samolotem, ale nie jest zle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze *.*
    Jeszcze nigdy nie bylam na Wegrzech ;)


    Moglabys kliknac w linki Sheinside w najnowszym.poscie? To dla mnie bardzo wazne :* odwdziecze sie :*
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju, tez chcialabym pojechac na Wegry ! ^.^
    Zycze udanej podrozy i dobrej zabawy ! :DD
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/#_=_ <-- zajrzyj ?!

    OdpowiedzUsuń
  5. miłej podróży! :)
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli tak to zaobserwuj i daj znać u mnie a ja się na pewno odwdzięczę :*
    obs=obs
    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rób dużo zdjęć :)

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy czekamy :) Wracaj szybko ^^
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wyjazdu :)
    Z doświadczenia wiem, że wymiany są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hope you are enjoying your trip, waiting to see the pictures. Kisses from Kenya.

    OdpowiedzUsuń
  10. miłej podrózy, strsznie lubie Wegry czesto tam jezdzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na zdjęcia z podróży ♥ http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. miłej podróży ;>
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    http://myfashionhousee.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego wyjazdu ;) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłej podróży ♥ :)
    pozdrawiam
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  15. byłam na Węgrach kilka lat temu w Hajduszoboszlo i nigdy nie zapomnę śweietnego czasu jaki tam spędziłam! Chętnie bym wróciła jeszcze raz:) miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanej podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. baw sie dobrze!ja niemiecki mam na codzien, nie jest az tak zle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję :) teraz Twoja kolej ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ Ci zazdroszczę, życzę udanego wyjazdu! :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ci fajnie! Udanego wyjazdu i dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja byłam w ferie na Węgrzech! :) Jest naprawdę cudownie. Relację z Budapesztu możesz zobaczyć pod linkiem- http://by-klaudia.blogspot.com/2014/02/budapeszt.html
    Naprawdę było genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też miałem mieszane uczucia do lotu samolotem ale mi się spodobało!:D Czeakm na dużo zdjęć!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/dont-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na nową notkę na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam na Węgrzech na wymianie uczniowskiej i było na prawdę fajnie :))
    Miłej podróży :*

    www.valia-blog.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog! Ciekawie piszesz, oby tak dalej! :)

    Skomentujesz? Proszę...dopiero zaczynam :) --> http://c0nfident.blogspot.com/2014/03/choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo :( Proszę wyślij mi pocztówkę z tego cudownego miejsca! *o*

    Zapraszam do siebie, blog na nowo otwarty.
    http://servenity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj pozazdrościć takiego wyjazdu! :-* Miłej zabawy, dobrych zdjęć i nowych przyjaciół:-*
    Jak zwykle fenomenalny post! Jesteś mistrzynią! :*
    No i jak tu nie chcieć wracać po więcej? :-)


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique




    OdpowiedzUsuń
  28. Boję się latać samolotami, ale chcę to kiedyś przełamać. Udanej podróży!

    OdpowiedzUsuń
  29. Na mnie lot samolotem czeka do Anglii początkiem maja i to z moją córeczką! Boje się ogromnie, ale z kolei nie chce jej męczyć jazdą samochodem czy busem jeszcze w tak daleką podróż

    OdpowiedzUsuń
  30. Uważaj na siebie i wracaj do nasz szybko ;)
    Z niecierpliwością czekamy na relację z podróży ;)
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  31. Też byłam niedawno na Węgrzech.

    Poproszę o zdjęcia po powrocie! Z chęcią obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie oraz obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię Twojego bloga !

    Zapraszam na mój

    http://rihanna-thisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania