6 Ways to Dress Up a Ponytail

Hej!



Ostatnio przeglądając bloga Alli Simspon natknęłam się na bardzo ciekawy post, dotyczący różnych sposobów na robienie kucyka.
Są to naprawdę bardzo proste sposoby. Nie zajmują one dużo czasu, a efekt jest naprawdę świetny.

Rano mam zawsze mało czasu, więc na pewno wykorzystam te sposoby upięcia kitki. Kilka z nich Wam przedstawię, a może coś akurat Wam się spodoba.

Owiń kucyk kosmykiem włosów
  • Uczesz włosy w kucyk, tak jak robisz to zawsze
  • Weź niewielką część włosów z dołu i owiń nimi kucyk 
  • Przymocuj go wsuwkami i użyj lakieru do włosów.
 Owiń go warkoczem
  • Uczesz włosy w kucyk, tak jak robisz to zawsze  
  • Weź niewielką część włosów z dołu kucyka i wykonaj trzy pasma warkoczy  
  • Warkocze owiń wokół kucyka.  
  • Przymocuj wsuwki i użyj lakieru do włosów.


Splot z boku
  • Zaczesz wszystkie włosy na jedną stronę, a pozostałe przypnij z drugiej strony, żeby ci nie przeszkadzały  
  • Przejdź do zaczesanych włosów (możesz zrobić jeszcze jeden warkocz, dwa lub nawet trzy, jeśli twoje włosy są dość grube)
  • Kiedy twoje warkocze są gotowe, połącz je z wszystkimi włosami i zaczesz je w kitkę
Dodaj teksturę na szczycie
  • Natapiruj górną część włosów
  • Za pomocą wosku lub lakieru do włosów i przy pomocy palców utrwal natapirowanie  
  • Zaczesz włosy w kitkę, uważając, aby nie spłaszczyć górnej natapirowanej części
  • Na koniec możesz pociągnąć kitkę trochę w górę, aby fryzura była bardziej wyrazista

Przewróć go na zewnątrz  
  • Zbierz wszystkie włosy w kucyk tuż nad karkiem
  • Poluzuj kitkę palcami  
  • Podziel kitkę na dwie części, tworząc mały otwór.  
  • Przerzuć kucyk do góry i pociągnąć w dół przez otwór przy pomocy palców  
  • Pociągnij go mocno i wygładź wszelkie nierówności.

Warkocz z tyłu głowy
  • Część włosów przypnij na dole szyi i zostaw je na później
  • Odwróć głowę do góry nogami, zaczesz włosy przed siebie i zrób warkocz francuski z tyłu głowy
  • Po zakończeniu, warkocz połącz z resztą włosów i zaczesz wszystkie w kucyk


Podoba się Wam któryś kucyk?
Lubicie się czesać, czy wolicie rozpuszczone włosy?

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

46 komentarze:

  1. Tak , śliczne <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie fryzurki bardzo mi się podobają. Szkoda, że nie mam takich ładnych włosów jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten warkocz jest sliczny ale ja go nie umiem robic :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Po domu czeszę na wyjścia zostawiam rozpuszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje - super sposoby na kucyka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne fryzury :) Na razie u mnie się nie sprawdzą bo mam za krótkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne upięcia ! moja włosy jednak są tak ciężkie, że się nie trzymają w takich kombinacjach, jak i niestety nie umiem zaplatać warkocza francuskiego, który wygląda wspaniale ! : )
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten ostatni to znała, ale pozostałych juz nie haha. Kiedyś napewno skorzystam ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne. Ja lubię, tylko szybki mi się niszczą

    lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny jest ten splot z boku ;3


    Ps. pomozesz? potrzebuje klikniec w ostatnim poscie jak i w baner po prawej stronie ,z góry dziękuję ;)
    Pozdrowionka , http://sisterrforever.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, great ideas, dear!

    keep in touch, xoxo
    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten lekko natapirowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeny jak pięknie <3
    świetne pomysły ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post, so many amazing pogo tail styles
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I am so gonna try this out!

    Esther | SILVANNIE

    OdpowiedzUsuń
  17. IDEALNIE
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne fryzury!
    W wolnej chwili zapraszam na bloga, mam nadzieję, iż ci się spodoba - skomentujesz, zaobserwujesz? ;)
    http://jusssstine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe pomysły, bardzo podoba mi się ostatni:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie fryzurki są świetne. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysły mi się bardzo podobają, z pewnością z nich skorzystam :)
    Masz piękny blog!

    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne pomysły!
    Koniecznie musimy spróbować ;)
    Szkoda tylko, że nie mamy zdolności manualnych ;)
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie sposoby na to aby kucyk nie był nudny - koniecznie muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne fryzury! :) szkoda, że ja nie mam takich zdolności..

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pomysłu,na pewno któryś wypróbuje:)Zapraszam do mnie http://julunia148.blogspot.com/ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastic options! thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  27. zalezy od humoru i tego jak po spaniu się włosy ułoża.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie mam pomysłu na fryzury więc ta inspiracja bardzo mi się podoba :) super pomysł ! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię kobitki w takich fryzurach :D

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne propozycje! :)
    Na szczęście już mogę sobie pozwolić na taką fryzurę :) bo mi włosy odrosły :) a kiedyś nie moglam nawet zrobić kitki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. love this hairstyle <3

    http://fleuryina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  32. love the hair <3

    http://fleuryina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  33. Love this! Great ideas on how to style hair! I always wear my hair down and curly, so I could definitely try out some of these new hair styles:)!

    OdpowiedzUsuń
  34. Make me miss long hair I love it
    www.stylehercloset.blogspot.co.uk
    Follow x

    OdpowiedzUsuń
  35. these are such great ideas.. love it all!

    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania