Photostory

Hej!



W końcu znalazłam czas na przejrzenie zdjęć z Węgier, ponieważ miałam tylko jedną lekcję i mogłam wrócić do domu znacznie wcześniej niż zwykle. Trochę nazbierało mi się zaległości, ale wszystko nadrobię w swoim czasie. Warto było pojechać na tę wymianę. To naprawdę świetna sprawa. Trafiłam naprawdę do sympatycznej i gościnnej rodziny, więc nie mogę na to narzekać. Pogoda też była piękna - codziennie ponad 20 stopni, aby ze dwa dni były zimniejsze. Tak, więc powrót do Polski był dla mnie szokiem, bo tu jest zdecydowanie chłodniej, a ponadto pada deszcz. Czuję się jakby wróciła z ciepłej wiosny do ponurej jesieni.

Mimo, że językiem przewodnim był język niemiecki, posługiwałam się językiem angielskim i jakoś w miarę dałam radę.
Mieszkałam w mieście Veszprem, które jest naprawdę cudowne. Jest to teren położony na wzniesieniach. Widoki są nieziemskie! Architektura również jest piękna. Ludzie są bardzo sympatyczni.
Przez ten tydzień naprawdę się wyciszyłam i nabrałam nowej energii do życia. Szkoda tylko, że w Polsce jest tak ponuro..Ale mam nadzieję, że to tylko chwilowy stan.

O tym wyjeździe mogłabym pisać naprawdę dużo, ale podsumowując -  jestem bardzo zadowolona, że wzięłam udział w tym projekcie. Przeżyłam naprawdę cudowne chwile, które zostaną w mojej pamięci już na zawsze. Chciałabym jeszcze tam wrócić. Cieszę się również z tego, że leciałam tam samolotem, gdyż naprawdę mi się to podobało!

Czas na zdjęcia. Miłego oglądania.

 Parlament węgierski
 Budapeszt
 Balaton
 Muzeum w Zircu
Zirc
Pamiątki - różyczki i łyżeczkę porcelanową dostałam od rodziny, u której mieszkałam

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

48 komentarze:

  1. bardzo ładne zdjęcia:)
    fajnie, że wycieczka się udała ;)
    pozdrawiam.

    patriciia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku jakie cudne zdjęcia <3
    Zazdroszczę wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie zazdroszczę wyjazdu ! A zdjęcia wybrałaś świetne < 3
    Klikniesz w baner Oasap ?
    To dla mnie dużo znaczy !
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama byłam dawno temu w Budapeszcie i muszę przyznać, że to naprawdę piękne miasto.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, zazdroszczę wycieczki! świetne zdjęcia i z pewnością genialne wspomnienia :)

    zapraszam do mnie
    by-mandyrainbow.blogspot.com
    dodałam nowy, tematyczny post - być może Cię zainteresuje.
    byłoby miło gdybyś zaobserwowała :) (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne widoki i zdjęcia;)
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. od dzisiaj dołączam odwiedzenie tych miejsc do moich marzeń ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten ptak na zdjęciu strasznie biedny. Zamiast sobie latać ktoś go przykuł kajdanami.

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAZDROSZCZĘ wyjazdu - musiało być fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. az milo popatrzec na zdjecia z takiej fajnej wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne widoki :)
    http://annapiorko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jej, pięknie zdjęcia ;)
    też mam okazję wyjechać na wymianę, ale aż na 2 miesiące ;c
    Nie wiem czy wytrzymałabym tak długo bez rodziny i przyjaciół ;)

    http://fixyourife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne miejsce, idealne!

    pozdrawiam, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia :) Też byłam na Węgrzech tylko, ze na turnieju i nie za bardzo miałam czas na zwiedzanie ;(
    Buziaki:** :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam na Węgrzech, przejazdem :) ale jakoś tak ten język mi się... złowrogo kojarzy ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia widzę ze wycieczka się udała ;*
    RoksiTv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia, zakochałam się w tym miejscu <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie byłam na Węgrzech :(
    śliczne widoczki :o :*

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie prowadzisz bloga :)
    + zapraszam do siebie http://blizszysercu-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wciagajacy post! zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładna kurteczka;)
    zapraszam do siebie, może znajdziesz coś dla siebie;)
    www.desirrrre.blogspot.com
    (jeśli chcesz wspólnej obserwacji, ja jestem za;p)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ajjj zazdroszczę takiej wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia
    Podoba mi się twój blog ;*
    Obserwujemy ?
    Mam prośbę. Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla mnie bardzo ważne ;*
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie tam :)

    Nigdy nie byłam na Węgrzech

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku, urocze miejsce :)
    W mojej szkole rowniez była organizowana wymiana, z tym że nasi polscy wymiennicy pojechali w tym tygodniu do Austrii. Pamiętam, jak w gimnazjum mieliśmy mieć organizowany taki projekt z ludźmi z Kazachstanu. Zawarliśmy znajomości internetowe z chętnymi, jednak niestety do niczego więcej nie doszło. Projekt nie wypalił, niestety :(
    Mam jednak nadzieję, że będę miała okazję do uczestnictwa w wymianie, najlepiej z kimś z UK albo USA... Marzenia, haha.

    Świetny post!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jajciu jak tam pięknie *-*
    Zapraszam również do mnie, u mnie nowy post pt"Przypadek, czy przeznaczenie" http://zulka-zuulka.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia i piękne widoki !!

    miłego dnia :))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie ♡ Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię takie posty! Super zdjęcia. :)

    http://moonika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie piękne widoki ♥ Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie zdjęcia ! :) Ślicznie tutaj ! :)
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna zdjęcia ! :)
    co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  35. I'm following you, kisses

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne widoki :)
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne miejsca ;) sama chciałabym je zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania