Liliowa koszula w letnim outficie

Wróćmy na chwilę wspomnieniami do lata. Ciepłe, długie dni. Przyjemne wieczory. Lekkie i zwiewne stylizacje. Z tym właśnie kojarzy mi się lato. W dzisiejszym wpisie chciałabym przedstawić Wam outfit przeznaczony na taką porę roku. Generalnie mój ulubiony element całości sprawdzi się również jesienią. Mam tu na myśli liliową koszulę. Jest ona bardzo wygodna. Lubię ją nosić przewiązaną w talii lub wpuszczoną w spodnie czy spódnicę. Na uwagę zasługuje także torebka, którą upolowałam na wyprzedażach w Sinsay za jakieś 16 zł.


Top - Banggood
Koszula, spódnica - Second Hand
Trampki - Half Price
Torebka - Sinsay

A Wam z czym kojarzy się lato? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania