Czarno-pomarańczowa stylizacja | Second Hand

W poniższej stylizacji dominują elementy, które upolowałam w second handzie. Jedynie szpilki kupiłam w innym miejscu, a mianowicie w Deichmannie. Niemniej jednak, znalazłam je na półce z ostatnimi sztukami poszczególnych modelów butów. Były dostępne akurat w moim rozmiarze, więc szkoda było mi ich nie brać - tym bardziej, że kosztowały 19,99 zł. Taki klasyk zawsze dobrze mieć w swojej garderobie. Wiadomo, nie jest to obuwie na co dzień, ale idealnie sprawdzą się one na imprezę, na jakieś ważne wyjście czy też na sesję lub do nagrywania tik toków.

Ogólnie bardzo podoba mi się połączenie mocnego koloru z czymś bardziej stonowanym. Tu akurat mamy do czynienia z zestawieniem koloru czarnego z pomarańczowym. Na uwagę zasługuje również torebka o kroju bagietki. Nie jest to do końca wygodna opcja, ale podkreśla modowy charakter całości.


Koszulka, spódnica, torebka - Second Hand
Buty - Deichmann

Co myślicie o mojej stylizacji? Zaglądacie czasem do lumpeksów? 

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Oj tak. Lumpki to coś co lubię najbardziej. Takich perełek jak tam to że świecą szukać ;)

    Pozdrawiam
    Miśka ;)

    http://www.miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania