Sportowy vibe w kolorze czarno-różowym

Sportowy vibe to 100% ja i właśnie w taki wydaniu dzisiaj się Wam zaprezentuje. Jest to stylizacja, która sprawdzi się w codzienne, ciepłe dni. Na szczególną uwagę zasługują spodnie z Shein, które upolowałam w lumpeksie. Są one bardzo wygodne i z racji tego, że ich nogawki nie są zbyt długie polecam je dla osób o swoim wzroście (163 cm) lub ewentualnie dla kogoś niewiele niższego. Oczywiście mamy już jesień. Z tego outfitu spokojnie do jesiennych zestawów możemy zapożyczyć kurtkę o kroju top. Bardzo lubię ją nosić - zwłaszcza do sukienek oraz do spodni z wysokim stanem. Top z kolei aktualnie przydaje mi się na siłowni.


Top, torebka - New Yorker
Spodnie - Second Hand
Kurtka - H&M
Trampki - Half Price
Czapka New Era - Zalando

Co myślicie o mojej stylizacji? Jak opisalibyście Wasz styl?

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie ♡
    Twoja stylizacja jest po prostu super :) Bardzo, bardzo Ci pasuje :) Jak opisałabym swój styl? Chyba casual :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylowka! Moj styl... Hmmm...zauwazylam ,ze ostatnio duzo sie zmienil. Odrzucilo mnie od jeansow np :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania