Rozszerzane spodnie z rozcięciem | Second Hand

Mam trochę zaległości z dodawania zdjęć, więc wybaczcie, że u mnie panuje jeszcze lato. Niemniej jednak, trochę szkoda mi nie publikować tych różnych stylizacji. 

Do stworzenia outfitu z dzisiejszego wpisu zainspirowały mnie spodnie, które były moim ulubieńcem w sezonie letnim. Zarówno te spodnie, jak i bluzkę kupiłam w second handzie. Spodnie te są lekkie, przewiewne. Podoba mi się w nich kolor oraz wzór. Są bardzo modowe, Optycznie wydłużają nogę. Nadają lekkości oraz podkreślają kobiecy charakter całości. Są idealną alternatywą długiej spódnicy. Sprawdzą się świetnie na różnego typu imprezach rodzinnych, na wyjście na miasto, na randkę, na co dzień. W torebkę zaopatrzyłam się w Sinsay i także jest to zakup, z którego jestem bardzo zadowolona. Na uwagę zasługują buty, które charakteryzują się idealnym odcieniem beżu, dzięki czemu pasują do naprawdę wielu stylizacji. 


Bluzka, spodnie - Second Hand
Torebka - Sinsay
Buty - Deezee

A Wy macie jakiś swoich ulubieńców modowych z sezonu letniego? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Witam serdecznie ♡
    Miło popatrzeć na tak ciepłe stylizacje :) Wyglądasz super a te spodnie to rewelacja! Bardzo podoba mi się ten look :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania