Liliowy powiew codzienności

Jednym z moich ulubionych kolorów jest liliowy, czyli jasny fiolet. Będąc na zakupach w second handzie napotkałam się na spodnie utrzymane właśnie w takiej kolorystyce. Przymierzyłam je i okazały się dobre. Kolejnym ich plusem jest to, że posiadają rozszerzaną nogawkę, a więc taką, która wpisuje się w aktualne trendy. Są wykonane z cienkiego materiału, a więc z pewnością sprawdzą się w cieplejsze, wiosenne lub letnie dni. Ogólnie bardzo lubię je nosić. Zaopatrzyłam się również w liliową koszulkę. Mam na sobie sportowe obuwie oraz mały plecak, który użytkuje w formie torebki. Tym samym stworzyłam wygodną stylizację idealną na codzienne wyjścia, również - do szkoły, do pracy.


Koszulka - Pepco
Spodnie - Second Hand
Buty - GaleriaMarek.pl
Torebka - Miejski sklep

Co myślicie o mojej stylizacji? Macie jakiś swój ulubiony kolor? 

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania