Granatowa sukienka z czarnymi dodatkami

Połączenie granatu i czarni to klasyczne zestawienie, które towarzyszy nam już od lat. Generalnie klasyka jest zawsze w modzie. Z racji tego ciemnego połączenia kolorystycznego stylizację te stworzyłam z myślą o wieczorowym wyjściu.

Oczywiście głównym elementem całości jest tu sukienka. Pochodzi ona z Top Secret, aczkolwiek dostałam ją od koleżanki. Na szczególną uwagę zasługują szpilki, które udało mi się upolować w Second Handzie. Są one w idealnym stanie oraz świetnie dopasowują się do stopy. Ogólnie nie przepadam za chodzeniem w szpilkach, ale te są naprawdę bardzo wygodne. Mam nadzieję, że będzie mi dane przetestować je na jakieś imprezie. Elegancki charakter stylizacji dodatkowo podkreśla torebka-kopertówka. Dodam jeszcze, że zdjęcia robiłam świeżo po wyjściu od fryzjera, stąd też moje włosy mogą się Wam wydawać trochę ciemniejsze oraz przede wszystkim są bardzo proste.


Sukienka - Top Secret
Szpilki - Second Hand
Torebka - Miejski Sklep

Co myślicie o mojej stylizacji? A Wy lubicie nosić szpilki?

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania