Zwiewna narzutka w sportowej stylizacji

Tym razem chcę Wam zaprezentować zwiewną, wygodną, dziewczęcą stylizację w sam raz na cieplejsze dni. Jest to ubiór przeznaczony na codzienne wyjścia, takie jak spacer, randka, zakupy, itd. Do jej stworzenia zainspirowała mnie narzutka, którą kupiłam w second handzie dosłownie za grosze. Docelowo zapewne świetnie sprawdzi się ona na plaży, zarzucona na strój kąpielowy. Niemniej jednak, wypoczynek nad wodą to nie do końca mój klimat, a więc znalazłam dla niej inne zastosowanie. Uwielbiam sportowe, proste zestawy typu kolarki i stanik sportowy. Oczywiście wychodząc na rower mniej więcej tak się ubieram. Jednakże na mieście nie do końca dobrze czuję się w takim zestawieniu. Zakładając taką narzutkę skrępowanie schodzi na drugi plan, a wygoda pozostaje. Sportowy charakter dodatkowo podkreśliłam trampkami, a dziewczęcą delikatność - wiankiem.


Kolarki, stanik sportowy - New Yorker
Narzuta - Second Hand
Wianek - Allegro
Buty - Miejski Sklep

Co myślicie o mojej stylizacji? Czy jest tu ktoś, kto podobnie jak ja nie lubi plażowania?
 

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Ciekawa i ładna stylizacja. Do tego wygodna i sportowa wow! 2 w jednym, strasznie super. Musze poszukać w sklepie! :)
    www.brunetkawakcji.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania