Biała sukienka | Second Hand

Lato minęło w mgnieniu oka. Był to dla mnie pozytywny czas, wypełniony pięknymi, słonecznymi dniami. Jeden z nich udało mi się uwiecznić na zdjęciach. Zobaczycie je poniżej.

Dodam jeszcze, że inspiracją do zrobienia tych zdjęć była biała sukienka z Asos, którą upolowałam w Second Handzie. Uznałam, że jest ona bardzo delikatna i dziewczęca, a więc idealnie będzie pasował do niej dodatek w postaci kwiecistego wianka. Sportowy charakter podkreśliłam obuwiem marki Fila oraz kurtką jeansową. Mam również torebkę utrzymaną w jasnej kolorystyce tak, aby pasowała do całości. Jest to outfit przeznaczony na codzienne, letnie wyjścia, aczkolwiek sukienka ta połączona w inny sposób sprawdzi się idealnie na różnego typu imprezy rodzinne.


Sukienka - Second Hand
Buty - GaleriaMarek.pl
Kurtka - Takko Fashion
Torebka - Deezee
Wianek - Allegro

Co myślicie o mojej stylizacji? Też Wam tak szybko minęło lato?

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania