Kombinezon w kwiaty oraz kurtka o kroju crop

Dziś mam do zaprezentowania stylizację utrzymaną jeszcze w klimacie letnim. Jest to outfit codzienny. Na szczególną uwagę jednak zasługuje czarna katana o kroju crop. Jest to element, który warto mieć również w jesiennej garderobie. Świetnie sprawdzi się z dołami o wysokim stanie, a także bardzo ładnie prezentuje się zestawiona z różnymi sukienkami. 

Kombinezon, który z dalszej odległości wygląda jak sukienka kupiłam w second handzie i również bardzo go lubię. Jest on dziewczęcy, sportowy i wygodny. W sieciówkach w dalszym ciągu panuje trend na bagietki. Ja również posiadam taką torebkę, aczkolwiek udało mi się ją upolować w second handzie. Całość podkreśliłam sportowymi dodatkami w postaci trampek oraz czapki z daszkiem.


Kombinezon, torebka - Second Hand
Trampki - GaleriaMarek.pl
Czapka - Zalando
Kurtka - H&M

Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania