Czerwony kombinezon w stylizacji na randkę

Dziś przychodzę do Was z prostą propozycją na stylizację. Bazą jest tu bowiem strój jednoczęściowy, czyli kombinezon. W zależności od wybranych przez nas dodatków sprawdzi się on na wiele okazji. Jest to świetna opcja na różnego typu imprezy, np na komunię, urodziny, wesele, ale nie tylko. Ja akurat tworząc ten outfit miałam na myśli wyjście na randkę.

Na uwagę zasługują szpilki, gdyż są to dopiero moje drugie szpilki w życiu. Pierwsze kupiłam na studniówkę i stwierdziłam, że nigdy więcej nie założę tego typu obuwia. Będąc w Deichmannie natknęłam się na świetną okazję i szpilki te kupiłam 75% taniej od ceny regularnej. Postanowiłam dać im szansę i szczerze mówiąc nie jest źle. Podoba mi się to, jak optycznie wydłużają nogę. Figura od razu wygląda o niebo lepiej. Jestem ciekawa, jak długo dam radę w nich wytrzymać. Z niecierpliwością czekam na randkę lub inną okazję, podczas której będę mogła to przetestować. Ramoneska oraz kapelusz dodają charakteru całości. Torebka typu kopertówka natomiast podkreśla elegancki charakter tejże stylizacji.


Kombinezon - Top Secret
Ramoneska - Bershka
Szpilki - Deichmann
Kapelusz - Second Hand
Torebka - Miejski Sklep

Co myślicie o mojej stylizacji? Na jaką okazję - według Was - najbardziej pasuje ten kombinezon?

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. The bright red Jumpsuit from Top Secret looks fabulous styled with the black jacket and wide brimmed black hat.
    Your perfectly applied lipstick, eye-makeup and long hair all look very pretty.
    It's a very attractive outfit and you look beautiful wearing it!

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
  2. Love how you styled this with the black accessories, red and black are a classic match. You look beautiful!
    Marie
    https://theflowerduet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Love how you styled this with the red and black accessories. Red and black is such a classic and nice match. You look beautiful!
    Marie
    https://theflowerduet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania