Czarna sukienka we wzory | Second Hand

Stylizacja, jaką zaraz zobaczycie sprawdzi się idealnie na początku wiosny lub jesieni. Zdjęcia dosyć długo leżały w jednym z folderów na moim komputerze, aczkolwiek uznałam, że szkoda by było ich nie dodawać.

Inspiracją do jej stworzenia była sukienka, w którą zaopatrzyłam się jakiś czas temu w Second Handzie. Pierwotnie pochodzi ona z sieciówki o nazwie Carry. Jest ona bardzo wygodna, nie gniecie się oraz pomimo wzoru - stonowana. Świetnie się sprawdzi jako ubiór do pracy, do szkoły, na uczelnię, na co dzień. Dodatkiem, na który warto zwrócić uwagę jest torebka typu bagietka. Długo nie mogłam się przekonać do tego typu torebek, gdyż nie posiadają one długiego paska. Ta kosztowała grosze w Second Handzie, a więc kupiłam ją testowo. Nie jest ona zbyt praktyczną opcją, niemniej jednak dzięki niej stylizacja nabiera ciekawego charakteru. Mam na sobie również czapkę typu bosmanka oraz botki.


Sukienka, torebka - Second Hand
Botki - Deezee
Bosmanka, pasek - Aliexpress

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie nosić torebki na krótkim pasku?

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Witam serdecznie ♡
    Jaka piękna stylizacja :) W second handzie można znaleźć prawdziwe perełki, sama mam niemalże całą szafę tylko z lumpeksów :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kiecka , idealnke leży

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania