Sport jest moją siłą

Sport to dla mnie ostoja spokoju. Szczerze mówiąc, sport pomógł mi wiele razy w życiu. Gdyby nie sport nie byłabym tak silna psychicznie jak jestem teraz. Wiele sytuacji widziałam, wiele przeżyłam, wiele przecierpiałam, wiele osób mnie zraniło... Uzależnienie od sportu pomogło mi odreagować różne sytuacje. Nadal się tak dzieje, że bardzo mi on pomaga. Sport jest moją siłą i tak już pozostanie.

Nawiązuję do sportu, gdyż dzisiejsza stylizacja utrzymana jest właśnie w takim klimacie. Lubię nosić bluzy, dresy, czapki, obuwie sportowe. Te elementy mam dziś na sobie. Na uwagę zasługuje szczególnie bluza z second handu, którą kocham nad życie. Uwielbiam ją za krój, za wygodę, za kolor.


Bluza - Second Hand
Spodnie dresowe - Miejski Sklep
Czapka - New Yorker
Buty - GaleriaMarek.pl

A Wy macie jakąś ostoję spokoju? Jak opisalibyście swój styl?

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Ja też kocham sport, a szczególnie jazdę na wrotkach i bieganie. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja , pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania