Komplet dresowy Tie Dye | Princess Butik Działdowo

Nie od dziś kocham modę, a zwłaszcza styl sportowy. Od najmłodszych lat uwielbiałam chodzić w dresach. Minęło tyle lat, a nadal jest to mój ulubiony strój. Kiedyś kojarzył mi się on przede wszystkim z zajęciami sportowymi lub z domowym odpoczynkiem. Z czasem moja perspektywa widzenia tego ubrania znacznie się poszerzyła. Aktualnie dresy są dla mnie opcją na praktycznie każde nieoficjalne wyjście. Zakładam je, gdy idę na miasto, gdy gdzieś jadę, gdy idę do pracy lub tam, gdzie potrzebuję czuć się wygodnie. 

Swój ulubiony komplet dresów, na który składają się zarówno spodnie, jak i bluza miałam jakoś w podstawówce. W późniejszym czasie raczej kupowałam wszystko oddzielnie. Niemniej jednak, w okresie panującej pandemii, w czasach wszechobecnej kwarantanny dresy wróciły do łask. W sieciówkach możemy znaleźć wiele ubrań tego typu. Postanowiłam wrócić do swoich korzeni i zaopatrzyć się w wymarzony komplet. Zależało mi na tym, aby był on w pastelowym odcieniu, aby nie obciążał sylwetki, aby posiadał ściągacze, kieszenie oraz kaptur. Nie chciałam też, aby był przesadnie drogi. Przeglądając różne strony internetowe zawsze mi w nim czegoś brakowało. I tu z pomocą przyszedł mi Facebook, na którym wyświetliła mi się strona ze sklepem o nazwie Princess Butik. Butik ten prowadzi sympatyczna, pomocna, znająca się na modzie Monika. Stacjonarnie znajduje się on w Działdowie przy ulicy Katarzyny 11. Niemniej jednak, zachęcam Was do zapoznania się z asortymentem butiku na Facebookowym fanpagu oraz na grupie, a także do zostania tam na dłużej:

Princess Butik Działdowo

Princess - modnie i wygodnie - sprzedaż odzieży damskiej (grupa na FB)

Wracając do głównego wątku - na stronie Princess Butik zobaczyłam piękny dres z motywem tie dye. Od razu przypadł mi do gustu. Skontaktowałam się z Moniką w jego sprawie, a już kolejnego dnia postanowiłam odwiedzić Princess Butik w Działdowie. Jest on czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 17:00, natomiast w soboty od godziny 10:00 do 14:00.

Dres ten został wykonany z wysokiej jakości materiałów. Jest on lekki, przyjemny w noszeniu. Idealnie sprawdzi się w sezonie wiosenno-letnim. Spodnie posiadają kieszenie oraz ściągacze na dole nogawek, dzięki czemu świetnie układają się na osobie, niezależnie od wzrostu i figury. Mają one średni stan i kończą się mniej więcej w momencie, gdzie zaczyna się bluza. Dodam jeszcze, że są one w rozmiarze uniwersalnym, dlatego powinny pasować naprawdę do wielu typu sylwetek. Bluza również posiada delikatne ściągacze, co bardzo sobie cenię, gdyż zabieg ten odpowiednio podkreśla kształty i ukrywa to, co powinien ukrywać. Mamy tu także do czynienia z kapturem, który przydaje się zwłaszcza w wietrzną pogodę i który jest na tyle cienki, że nie odznacza się pod kurtką. Sportowy, a jednocześnie lekki charakter całości podkreśliłam białą czapką z daszkiem oraz wygodnymi butami.

Pastelowe ubrania kojarzą mi się z Los Angeles, a zwłaszcza z klimatem na promenadzie w Venice Beach. Zamykając oczy, widzę ludzi na wrotkach, deskach, hulajnogach. Z racji tego, iż posiadam wrotki w wakacyjnych kolorach, utrzymane w stylu vinatge postanowiłam zrobić kilka dodatkowych zdjęć. Oczywiście nadmienię, że sama moda tie dye także jest powrotem do przeszłości, bowiem trend ten był wiodący w drugiej połowie XX wieku.


Komplet - Princess Butik Działdowo
Buty - GaleriaMarek.pl
Czapka - New Yorker
Wrotki - Allegro.pl

A Wam podobają się tego typu komplety? Co myślicie o moim zestawieniu? 

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie prezentuje się ten dres :D Super wrotki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku postanowiłam kupić sobie mój pierwszy dres, do niedawna nie wyobrażałam sobie siebie w takim sportowym ubraniu. Wolałam ubrania eleganckie. Zrobiłam jednak wyjątek, bo ostatnio mam sporo wyjazdów tak więc szukalam dla siebei czegoś wygodnego. I po prostu zakochałam się :) Jest wygodnie, cni mnie nie uciska. No po prostu żałuję, ze sobie dresu nie kupiłam wcześniej.

    Mam jasno szary dresik. Ten również mi sie bardzo podoba kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Kochanie, wyglądasz pięknie :) Komplet dresowy jest cudny! (Ostatnio takie komplety to moje najczęściej zakładane outfity). Zakochałam się też w twoich wrotkach, chciałabym umieć na nich jeździć, potrafię jedynie na rolkach :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dobrane sportowe buty damskie! Idealnie pasują do tych kolorowych dresów.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania