Sportowa elegancja | Czerwona sukienka

Moda tak naprawdę nie zna granic. Wszelkie granice znajdują się jedynie w naszych głowach. Z tego miejsca zachęcam Was, abyście nie bali się próbować nowych połączeń kolorystycznych lub ogólnie stylistycznych. Nie bójmy się tego, co powiedzą inni. Najważniejsze jest to, abyśmy to my czuli się dobrze w danej stylizacji.

Wstęp jest nawiązaniem do tego, że głównym elementem dzisiejszego outfitu jest czerwona sukienka z białym kołnierzykiem. Wydawać by się mogło, iż to totalnie nie jest mój styl. Po pierwsze czerwony kolor nie do końca do mnie przemawia. Niemniej jednak, próbuję się do niego przekonać, gdyż wiele osób mówi mi, iż jest mi w nim do twarzy. Po drugie - kołnierzyk zawsze kojarzył mi się z elegancją, co niekoniecznie należy do sfery moich upodobań. Sukienkę dostałam od koleżanki z pracy i mimo wszystko bardzo przykuła moją uwagę. Po przymierzeniu jej odłożyłam wszelkie uprzedzenia na bok i stwierdziłam, iż jest ona naprawdę świetna. Bardzo dobrze się w niej czuję, jest wygodna i ma odpowiednią długość. Elegancję przełamałam sportowymi butami, aczkolwiek nie pozbyłam się klasycznych ideałów, gdyż torebkę dobrałam pod kolor butów. Tym samym uzyskałam stylizację w miarę zachowawczą, ale niekoniecznie oczywistą. Sprawdzi się ona idealnie do pracy, do szkoły, na uczelnię, na co dzień.


Sukienka - Szafa koleżanki
Buty - GaleriaMarek.pl (Fila)
Torebka - Miejski Sklep

A Wy macie jakiś kolor, za którym nie przepadacie? Co myślicie o moim zestawieniu?

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. fajnie zestwiłaś sukienkę zbutami sportowymi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :)
    ta sukienka świetnie sprawdzi się zarówno na elegancko jak i sportowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Fakt, moda nie ma granic, dlatego tak kocham się nią bawić :) Wyglądasz super w tej stylizacji, pięknie naprawdę! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania