Koszulkowy.pl, czyli jakość i kreatywność w jednym miejscu

Okazji do obdarowywania kogoś prezentem w ciągu roku jest naprawdę wiele. Mogą to być czyjeś urodziny, imieniny lub innego typu święta okolicznościowe, jak np. Dzień Matki czy też Dzień Ojca. Nie wiem, jak Wy, ale ja mam zawsze dylemat, co można komuś kupić, by dana rzecz była zarówno praktyczna, jak i stylowa. Na szczęście, istnieje taki sklep jak Koszulkowy.pl, w asortymencie którego znajdziemy produkty idealne na różne okazje. Może to być koszulka dla mamy lub koszulka dla taty taty, kubek dla mamy lub kubek dla taty oraz poduszka dla mamy lub poduszka dla taty, ale nie tylko. W skrócie pisząc - dostępna jest tam zarówno odzież, jak i gadżety. Więcej inspiracji znajdziecie na ich stronie, dlatego właśnie tam Was odsyłam.

Niedawno był Dzień Matki, a teraz zbliża się Dzień Ojca. Prezenty przeznaczone właśnie na te okazje znajdziemy w kategorii Prezent dla rodziny - Mama/Tata.


Generalnie, zaletą tych produktów są oczywiście napisy, które dobieramy tak, by pasowały do danej osoby. Dzięki temu, mamy bardzo spersonalizowany prezent. Jeżeli chodzi o t-shirty są one w 100% wykonane z bawełny. Warto zaznaczyć, że koszulki te są przyjemne w dotyku oraz dają możliwość swobodnego oddychania skórze. Bluzy z kolei zawierają w sobie zarówno bawełnę, jak i poliester, co wpływa na ich dłuższą trwałość. Każdy inny gadżet również jest solidnie wykonany. Sklep ten przykłada dużą uwagę do jakości oferowanych produktów oraz do tego, by ich ceny były przystępne.


Dzień Ojca jest coraz bliżej, dlatego postawiłam zamówić coś właśnie adekwatnego na tę okazję. Zdecydowałam się na dwie koszulki. Obie są w kolorze czarnym i posiadają biały napis. Jest to bardzo uniwersalne połączenie, które powinno spodobać się nie jednemu tacie. Moje pierwsze wrażenie o nich jest bardzo pozytywne. Widać, że zostały solidnie wykonane. Doceniam oryginalne projekty, a te z pewnością do takich należą. Mój tata jest typową złotą rączką, a więc napis Tata - jednostka do zadań specjalnych idealnie go opisuje. CTRL i C to zapewne znane Wam skróty klawiszowe, które oznaczają nic innego jak kopiuj. Odnoszę to do podobieństw, które łączą mnie i mojego tatę. 


Dla zainteresowanych - mam 3 kody rabatowe w wysokości - 15% ważne do końca października. Chętnie Wam je wyślę drogą e-mailową. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu: iamonlyania@gmail.com

A Wy co myślicie o takich oryginalnych pomysłach na prezent? Kojarzycie ten sklep? Co planujecie kupić Waszym tatom na Dzień Ojca?

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Mi się marzy jakaś koszulka z minimalistycznym nadrukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są takie koszulki z nadrukiem. Nie kojarzę tego sklepu 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne koszulki i oczywiście maseczka :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ze swojej strony mogę też polecić podobny sklep: koszulki z nadrukiem
    Bardzo często robie tam zakupy, mają tam całe mnóstwo pomysłów na prezent w postaci koszulki dla mamy, koszulki dla taty itd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania