Rosegal Halloween Sale

Październik to czas, który niewątpliwie kojarzy się z jesienią, w przypadku studentów - wiąże się on z powrotem na uczelnię, a niektórym przychodzi na myśl amerykańskie święto, zwane Halloween. W Polsce nie jest ono jeszcze tak popularne jak w Ameryce, aczkolwiek jest już bardziej widoczne na ulicach czy w sklepach niż było to kilka lat temu. Wiele sieciówek przygotowuje z tej okazji różne zniżki. W internetowym sklepie Rosegal również znajdziecie produkty objęte halloweenową wyprzedażą.

Na ich stronie trwa akcja o nazwie Rosegal Halloween Sale, podczas której możecie kupić wybrane produkty w niższych cenach. Przejrzałam ich promocyjny asortyment i wybrałam trzy moje ulubione rzeczy. Tak naprawdę można stworzyć z nich jeden outfit. Są to urocze kolczyki, bluza z ciekawym motywem oraz jeansy z dziurami na kolanach.

klik ♥ klik ♥ klik


Mam również dla Was 12% zniżkę na zakupy w sklepie Rosegal. Wystarczy, że w koszyku wpiszecie następujący kod: RGNancy 

Znacie ten sklep? Z czym kojarzy się Wam październik? 

Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Październik kojarzy mi się z jesiennymi liśćmi:) Ja Halloween nie obchodzę, ale nie hańbię osób które to święto obchodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Halloween nie obchodzę ale jakieś inspiracje dotyczącego tego święta bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. It's actually a great and helpful piece of info.
    I am satisfied that you just shared this helpful info with us.
    Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  4. It's an amazing paragraph designed for all the online users; they
    will get advantage from it I am sure.

    OdpowiedzUsuń
  5. oni zawsze mają mnóstwo promocji na halloween :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Halloween co prawda nie obchodzę, ale chętnie zajrzę na ich stronę zobaczyć co tam przygotowali ;)
    Zapraszam także do siebie na nowy post

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania