Prezent na imieniny - My Gift Dna

W dzisiejszych czasach coraz trudniej być kreatywnym. Wydaje się nam, że wszystko już było i nie wiemy, jak się wyróżnić spośród innych. Ponadto, szybkie tempo życia, ciągły brak czasu zdecydowanie nie sprzyjają powstawaniu nowych pomysłów. Ciągle się gdzieś śpieszymy i często idziemy na łatwiznę. Dla przykładu - przypomina nam się, że nasza ciocia ma za 2 dni imieniny. I co wtedy robimy? Idziemy szybko do sklepu po jakieś wino, czekoladki czy też drobny upominek. Oczywiście to jest w porządku. Tak też można. Liczy się przede wszystkim pamięć o danej osobie. Jednakże, jeśli chcemy bardziej zaskoczyć daną osobę, jeśli chcemy postawić na oryginalność to warto pomyśleć o spersonalizowanych prezentach.

Jednym ze sklepów, które oferują właśnie takie produkty jest My Gift Dna. Na ich stronie znajdziecie mnóstwo wyjątkowych prezentów. Wszystko jest świetnie pogrupowane, także w prosty sposób możemy  znaleźć to, co nas interesuje. Czy jest to prezent dla mamy, dla dziadka, dla przyjaciółki, dla chłopaka, dla noworodka czy też chcemy coś kupić na ślub, na imieniny, na święta, na rocznicę - bez problemu znajdziemy coś fantastycznego, coś co się komuś spodoba i coś, co będzie służyło komuś przez lata. Wystarczy tylko kliknąć w odpowiednią zakładkę. Myślę, że jest to spore ułatwienie, gdyż nie musimy przeglądać rzeczy, które tak naprawdę są nam zbędne. Poza tym, nie musimy nawet wychodzić z domu, aby mieć niepowtarzalny upominek. Niepowtarzalny, bo sami decydujemy, jaki grawer ma się pojawić na danym produkcie. Jest to świetna sprawa. Sama uwielbiam spersonalizowane prezenty, także zdecydowanie jestem zauroczona asortymentem tego sklepu. 

Jednakże, czymże byłaby rzetelna recenzja bez pokazania przykładowych rzeczy, bez opinii opartej na faktach, na doświadczeniach osobistych, na kontakcie z daną rzeczą? 

Przejdźmy do mojego zamówienia. Szczerze mówiąc, wybór był dość trudny, gdyż podobało mi się mnóstwo rzeczy. Ostatecznie zdecydowałam, iż najbardziej uniwersalną i całym rokiem aktualną kategorią są imieniny. Zajrzałam, więc do tej zakładki i znalazłam tam coś, co po prostu skradło moje serce. Mam tu na myśli drewniany pendrive oraz breloczek. Są to produkty, które są przydatne na co dzień, które możemy mieć zawsze przy sobie, także powinny spodobać się praktycznie każdemu.


Jeżeli chodzi o pendrive to został on wykonany z drewna bambusowego. Wygrawerowałam na nim swoją nazwę użytkownika z Instagrama. Tak na marginesie - takim nickiem posługuję się w internecie. Nad nazwą i pod nią znajduje się uroczy motyw kwiatów. Uwielbiam przykładać uwagę do detali, więc wybierając go, chciałam aby jak najbardziej pasował do mojego stylu. Myślę, że mi się to udało. Na stronie tego sklepu znajdziecie również inne wzory, także koniecznie je sobie sprawdźcie.


Kolejna rzecz to brelok z imieniem, wykonany z drewna, otoczony metalową ramką. Został on solidnie wykonany i prezentuje się naprawdę pięknie! Można podpiąć go do kluczy i wtedy nie pomylimy swoich kluczy z kluczami kogoś innego. Osobiście jestem nim totalnie zachwycona. Uwielbiam stylowe produkty, a jeśli są one połączone z rewelacyjną jakością to z czystym sumieniem mogę je polecić każdemu z Was.


Do prezentu warto dołożyć kartkę z życzeniami. Tego typu rzeczy również znajdziecie na stronie tego sklepu. Na imieniny sprawdzi się oczywiście spersonalizowana kartka z imieniem.


Inne inspiracje na prezent w kategorii Imieniny znajdziecie na stronie MyGiftDna.pl. Zachęcam Was do zapoznania się z asortymentem tego sklepu.

A Wy co myślicie o spersonalizowanych prezentach? Myślicie, że jest to ciekawy pomysł na prezent czy według Was do pójście na łatwiznę? Kojarzycie sklep My Gift Dna?

Share this:

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Bardzo fajne gadżety, fakt, że są one w motywie drewnianym zdecydowanie podbija moje serce! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te gadżety! :) Brelok to super sprawa już żaden klucz nie będzie nudny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie gadżety są fajne i też idealne na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły! Pendrive bardzo interesujący:)

    Pozdrawiam ;*

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutkie gadżety :) ciekawy asortyment posiada ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne gadżety, ja właśnie najbardziej lubię te spersonalizowane prezenty ponieważ są bardzo osobiste. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie fajne połączenie nowej technologi i drewna, super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie prezenty są super:)Znam ten sklep...jakiś czas temu wybrałam tam portfel dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pendrive jest świetny :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pomysły na prezenty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne na prezent. Wyglądają naprawdę efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. My Gift DNA jest mi znaną firmą i na wiele okazji można znaleźć naprawdę dobre propozycje.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pendrive to bardzo fajny prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  14. niektóre rzeczy mają naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I truly love your website.. Excellent colors & theme.
    Did you make this website yourself? Please reply back
    as I'm planning to create my own site and want to learn where you got this from or exactly what the theme is
    named. Many thanks!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! Thank you so much :) Unfortunately, but it wasn't me who made this design. I don't remember who is responsible for it, because it was done a long time ago...:(

      Usuń
  16. zastanawiam się czy takich prezentów nie zamówić, czy taki grawer laserowy jest lepszy niż nadruk cyfrowy? czy z czasem powierzchnia drewna się nie ściera przez co grawer jest mniej widoczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm trudno mi odpowiedzieć na te pytanie. Mogę tylko powiedzieć, że po roku użytkowania tych rzeczy, napisy wyglądają identycznie jak na powyższych zdjęciach :)

      Usuń
  17. o to super :) myślę nad jakimiś śmiesznymi gadżetami na Walentynki dla mojego partnera, on zawsze swoje USB gubi w ciągu tygodnia :) muszę znaleźć tylko jakiś krótki i śmieszny tekst na grawer, by było to coś co mu się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł :) Powodzenia w poszukiwaniach :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania