Nowości kosmetyczne

Jak pewnie większość z Was kojarzy - od 9 do 19 października trwała akcja promocyjna na produkty do makijażu w drogerii Rossmann. Jest to czas, w którym można zaopatrzyć się w kosmetyki w niższych cenach niż zazwyczaj. Niemniej jednak, trzeba być ostrożnym, gdyż niektóre rzeczy wcale nie są aż tak tanie, jakby się mogło wydawać. Często drogerie internetowe mają korzystniejsze oferty.

Tak czy inaczej, skusiłam się na kilka rzeczy, aczkolwiek nie jest tego dużo. Zaznaczę, że mniej więcej w podobnym okresie w Hebe oraz w Naturze również mogliśmy kupić kosmetyki w promocyjnych cenach. O ile w Naturze nie kupiłam nic, o tyle w Hebe w coś tam się zaopatrzyłam.

Tak naprawdę, moje zakupy nie są duże, gdyż mam jeszcze kilka kosmetyków w zapasie, więc uznałam, że nie ma co przesadzać z ich ilością.


W Hebe kupiłam eyeliner oraz kredkę do brwi z Essence, a także korektor z Catrice. Z tymi kosmetykami z Essence miałam już do czynienia wcześniej, także z czystym sumieniem mogę je Wam polecić. Z kolei korektor z Catrice będę używała po raz pierwszy, ale mam nadzieję, że będę zadowolona z jego jakości. Ogólnie rzecz biorąc, czytałam o nim wiele pozytywnych opinii, a więc jestem wobec niego pozytywnie nastawiona. 

 eyeliner - 10,98 zł 5,49 zł ♥ kredka do brwi - 6,98 zł 3,49 zł ♥ korektor - 14,98 zł 7,49 zł

Jeżeli chodzi o Rossmann to zaopatrzyłam się tam w mój ulubiony podkład Maybelline z serii Fit me, w matową szminkę z Wibo oraz w lakier z Miss Sporty. Ta szminka jest polecana przez wiele osób, także zobaczymy czy ja również będę z niej zadowolona. Z kolei lakiery z Miss Sporty są według mnie najlepszymi lakierami, jakich używałam do tej pory. Ten akurat jest matowy, a takiego jeszcze nie testowałam, więc zobaczymy jak będzie mi się sprawował.

podkład - 30,99 zł 13,94 zł ♥ pomadka - 13,79 zł 6,21 zł ♥ lakier - 8,99 zł 4,04 zł

A Wy zaopatrzyłyście się w jakieś kosmetyki na promocji w Rossmannie, w Hebe lub w Naturze? Używałyście, któryś z powyższych kosmetyków? Jeśli tak, chętnie poczytam Wasze opinie o nich.

Share this:

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Tak trzymać! Bardzo fajnie to robisz i mam nadzieję, że się nie będziesz poddawać ( a wiem, że czasami przychodzą ciężkie momenty)
    Pozdrawiam, buziaki !
    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ulubionym podkładem także jest ten Fit ME :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak promocji w rossmannie nie mogłam sobie odpuścić! Post o tym u mnie na blogu zapraszam ;) a co do postu pomadka ma ładny kolorek, a korektor świetny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie to wszystko nowości i chętnie poczytam opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolorek pomadki i lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten podkład! Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  7. posiadam tą matową pomadkę z Wibo :) fajnie mi się sprawdza, szczególnie teraz jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji używać jeszcze żadnych z tych produktów, ale dość dużo słyszałam o tym podkładzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. It's actually a nice and useful piece of info. I'm happy that you shared this
    helpful info with us. Please keep us up to date like this.
    Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swoje zakupy zrobiłam w Rossmanie. Kupiłam tę sama pomadkę, co Ty- tylko inny kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam podkład, ale odcień 105! Świetny jest, konsystencja płynna i super się wchłania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta szminka od Wibo jest świetna :) Też się w nią zaopatrzyłam na ostatniej promocji w Rossmann :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam kiedyś korektor z Catrice, ale mam takie mieszane uczucia co do niego :P.
    Świetny blog, obserwuję! :)
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nawet gdy coś mam, to często kupuje dodatkowo na zapas :D
    Używam korektora z catrice, z tym, że ten w słoiczku i jestem bardzo zadowolona, ogólnie ich korektory są naprawdę dobre i w niskiej cenie, zawsze je polecam :) Ten co ty posiadasz używałam pod oczy i sprawdzał się super, tylko mi się skończył ;( muszę się w końcu ponownie po niego wybrać ;)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    Myśli to wymyśli

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting products!
    Happy Sunday!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  16. Korektor z Catrice wymiata! :)

    https://wiecejnizpiksel.blogspot.com/2018/10/meski-styl.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo tych nowości, nie miałam jeszcze okazji używać tych produktów :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. so nice post dear :) like it!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania