Koszula Vintage

W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywa koszula mojej mamy, która ma ponad 20 lat. Uważam, że w szafach naszych rodziców czy dziadków można znaleźć naprawdę ciekawe perełki. Warto, więc tam trochę poszperać, oczywiście jeśli mamy taką możliwość. Mi udało się znaleźć granatową koszulę we wzorki z ciekawymi mankietami i eleganckim kołnierzykiem. Jedynym jej mankamentem jest rozmiar, bowiem sięga mi aż do kolan. Niemniej jednak, istnieje kilka sposobów, aby sobie z tym poradzić. Można zwęzić ją u krawcowej, można założyć do niej pasek lub całkiem dobrym pomysłem jest to, aby ją zawiązać. Na cele sesji wybrałam akurat trzecie z podanych przeze mnie rozwiązań. Pozostałe elementy tej stylizacji to klasyczne, czarne rurki oraz botki. Jeżeli chodzi o dodatki to wybrałam duże kolczyki koła, minimalistyczne bransoletki, czapkę typu bosmanka oraz plecak. Tym samym stworzyłam outfit idealny do szkoły, na zajęcia, do pracy czy też po prostu na co dzień. 

Na uwagę zasługuje również moja nowa fryzura, a dokładnie mam tu na myśli kolor włosów. Do tej pory, nieprzerwanie od sześciu lat, miałam rozjaśniane włosy - było to tzw. sombre lub ombre. Ale jak to bywa - kobieta zmienną jest, także postanowiłam, że w końcu czas coś w sobie odmienić. Zdecydowałam, że będą to włosy. Mimo, iż moim naturalnym kolorem włosów jest ciemny brąz to i tak miałam wątpliwości, czy będzie mi on pasował. Z tego powodu, najpierw przetestowałam szamponetkę. Efekt bardzo mi się spodobał, dlatego farbę użyłam zaraz po jej zmyciu. Na poniższych zdjęciach mam włosy pomalowane jeszcze szamponetką. Jak możecie zauważyć, na końcówkach widoczne są fioletowe refleksy. Nie mam pojęcia, dlaczego uzyskałam taki kolor, aczkolwiek podoba mi się to. Co prawda, był to tylko chwilowy efekt - aktualnie już takiego nie mam - dlatego cieszę się, że udało mi się uchwycić go na zdjęciach.


koszula - szafa mamy
spodnie - Zaful
botki, kolczyki - miejski sklep
plecak - Sammydress
czapka - Aliexpress

Jak myślicie - bardziej pasują mi ciemne czy jasne włosy? A Wam udało się kiedykolwiek znaleźć jakieś perełki w szafie swoich rodziców lub dziadków? Jeśli tak to koniecznie pochwalcie się tym w komentarzu.

Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Bardzo ładne botki, od razu wpadły mi w oko :)
    To prawda, jest tak wiele ponadczasowych ubrań, że aż szkoda nie przemycić ich w swoich stylizacjach.

    Co do zmian, uwielbiam metamorfozy fryzur - do niedawna wymarzoną fryzurą było dla mnie sombre, obecnie powróciłam do swojego naturalnego odcienia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :) Czapka dodaje smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ubrania sprzed lat :) genialna jest ta koszula

    OdpowiedzUsuń
  4. Woah! I'm really digging the template/theme
    of this site. It's simple, yet effective. A lot of times it's very difficult to get that "perfect balance" between superb
    usability and visual appearance. I must say you've done a very good job with this.
    In addition, the blog loads super quick for me on Firefox.

    Superb Blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :)
    I fajny pomysł miałaś z tą koszulą ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo ta stylizacja, mega w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania