Uniwigs

Uniwigs to sklep internetowy, w którym znaleźć możemy peruki do włosów. Centrum projektowania tychże produktów ma miejsce w LA. Firma ta skupia się na tym, aby poszczególne peruki pasowały do panujących trendów w sezonie - cięcie, kolorystyka, itp. Poza tym, najważniejsza dla nich jest jakość, dlatego też każdy produkt zostaje dokładnie zaplanowany i monitorowany na każdym etapie jego przygotowywania. Oczywiście, warto wspomnieć, iż kluczowe jest dopasowanie fryzury do poszczególnej osoby. W tym akurat pomoże nam wyszkolony personel obsługi klienta.

Przyznam szczerze, że mam słabość do długich, pięknych, gęstych włosów. Często przeglądam inspiracje na Instagramie i podziwiam różne fryzury. Część z nich być może i jest naturalna, ale znaczny ich procent to peruki lub doczepy. Zazdroszczę osobom, które genetycznie dostały grube włosy. Jednakże, nie na wszystko mamy wpływ. Na szczęście, w obecnych czasach mamy naprawdę wiele możliwości, a mam tu na myśli m.in. wspomniane już wcześniej peruki.

Asortyment Uniwigs jest naprawdę bardzo szeroki - włosy proste, kręcone, ombre, blond, czarne, niebieskie, fioletowe, różowe, szare.. Myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Osobiście, moje serce należy do włosów szarych i generalnie rzecz biorąc - do chłodnych odcieniów blond oraz do pastelowych refleksów. Podobają mi się również włosy lekko pofalowane lub proste. Z tych właśnie powodów, moja lista z top 6 produktami od Uniwigs nie mogła wyglądać inaczej niż prezentuje się to na poniższych obrazkach. 

klik ♥ klik ♥ klik

klik ♥ klik ♥ klik

Więcej peruk znajdziecie pod tymi linkami:

Kojarzycie ten sklep? Mieliście może kiedyś do czynienia z perukami? Jakie fryzury podobają się Wam najbardziej? 

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania