Happy girls are the prettiest

Ostatnio, przeglądając foldery na moim komputerze znalazłam zdjęcia, o których kompletnie zapomniałam. Uznałam jednak, że warto je dodać, gdyż stylizacja którą mam na sobie sprawdzi się idealnie do szkoły. Warto dodać, że jest ona utrzymana w pastelowych barwach, dzięki czemu, zaczniemy nowy rok szkolny z letnią energią, a nie z pesymistycznym, jesiennym nastrojem.

Jest to dość klasyczny look - biała koszulka, szare spodnie, różowa bomberka oraz buty sportowe. Aczkolwiek, osobiście bardzo dobrze czuję się w takim wydaniu, szczególnie ze względu na moje zamiłowanie do pastelowych barw. Dodam jeszcze, że napis na mojej koszulce jest bardzo istotny. Pamiętajcie, że to uśmiech jest naszą wizytówką. Nie ważne czy się komuś podobamy, nie ważne czy ktoś uważa nas za atrakcyjne czy też nie. Każdy ma inny gust, a my nie mamy na to wpływu. Nie możemy się, więc z tego powodu załamywać. Niemniej jednak, moim zdaniem każda dziewczyna ma w sobie urok. Urok, który jest ukryty w uśmiechu.

Oczywiście, nie byłabym sobą, gdybym nie miała na sobie biżuterii, także o tym też pomyślałam. Na uwagę zasługuje również fryzura, czyli tzw. warkocze bokserskie. Uwielbiam takie uczesanie, gdyż po pierwsze jest bardzo wygodne, a po drugie uważam, że prezentuje się naprawdę świetnie.


koszulka - Troll
spodnie - Miejski sklep
buty - Miejski sklep 
bomberka - Sammydress

Co myślicie o mojej stylizacji? Kto zaczyna rok szkolny już za kilka dni?

Share this:

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. śliczna stylizacja :) kurteczka i koszulka są przeurocze <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Na szczęście mam jeszcze miesiąc wakacji :)
    ******************************************

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!



    *KLIK* z liliowym kombinezonem :) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tu tylko poogladac zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja! Masz rację, że lepiej zacząć szkołę z pozytywnym nastawieniem :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza stylizacja i do tego świetne kolczyki :) Również bardzo lubię takie uczesanie :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, wkraczając w nowy rok szkolny nasze stylizacje powinny jeszcze nawiązywać do lata. Ja sama zamierzam zaprezentować spódniczki i letnie bluzeczki :)
    Bardzo ładnie wyglądasz, taki look jest totalnie w moim guście.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja ;) do szkoły w sam raz ^^

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodko wyglądasz w dwóch warkoczach :) Koszulka super.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz! Pasują Ci takie jasne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks a lot :D

    you look great :) loved all combo

    NEW GET THE LOOK POST | THE SNEAKER POWER :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja i super T-shirt :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania