Millybridal


MillyBridal Cheap Homecoming Dresses



Millybridal to internetowy sklep z sukienkami, o którym pisałam już nie raz. W ich ofercie  znajdziecie kreacje na różne okazje – na wesele, na imprezę wieczorową, na studniówkę, na komunię, ale oczywiście nie tylko. Ich asortyment jest naprawdę szeroki. Myślę, że każdy powinien znaleźć tam coś dla siebie. Warto, więc wejść na ich stronę i sprawdzić, co mają do zaoferowania. 

W dzisiejszym poście chciałabym skupić się na sukienkach, które znajdują się pod etykietą Homecoming. Co prawda Homecoming to tradycja popularna w Stanach Zjednoczonych, ale kreacje z tej kategorii pasują na wiele innych okazji, jak np. wesele, studniówka, komunia czy Sylwester. 

Przyjrzałam się z bliska każdej sukience i stworzyłam listę z moimi ulubieńcami. Trzy z nich są typowo letnie, pastelowe, idealne na dzienne imprezy, a kolejne trzy - zmysłowe, w sam raz na wieczór. 

Pierwsza kreacja prezentuje się naprawdę dziewczęco - rozkloszowany dół, koronkowa góra i piękny, różowy kolor. Druga jest dość zwyczajna, ale zauroczył mnie jej lawendowy kolor. Trzecia z nich składa się z dwóch części, a mianowicie z tiulowej spódnicy oraz koronkowgo topu. Idealnie pasuje do mojego stylu, gdyż lubię takie nieoczywiste rozwiązania. Niby wygląda jak sukienka, ale do końca nią nie jest.

 klik ♥ klik ♥ klik

W tym zestawieniu dominuje klasyka, czyli odcienie czerni, bordo oraz czerwieni. Pierwsza sukienka kojarzy mi się z kreacjami sławnych ludzi. Jest ona dość odważna, ale wygląda naprawdę przepięknie! Druga z nich to praktycznie odpowiednik różowej sukienki, którą możecie zobaczyć powyżej. Niemniej jednak, bordo zdecydowanie dodaje jej charakteru. Ostatnia, czyli czerwona kreacja również prezentuje się bardzo ładnie i pasuje na wiele okazji.

klik ♥ klik ♥ klik

Homecoming Dresses Under 100

Kojarzycie ten sklep? Podoba się Wam któraś z wybranych przeze mnie kreacji?

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, bardzo mnie zaciekawiłaś! :)
    Zwłaszcza czerwona bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bordowa jest piękna!

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne sukienki

    https://www.youtube.com/channel/UCCjXfwi82lsbNhZ3EYlVUhw

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh this is a great webstore darling
    Beautiful dresses
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te sukienki! zwłaszcza wpadła mi w oko ta mała czarna ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania