OKDress


Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam sklep OKDress, który swoją działalność rozpoczął w 2013 roku. W jego asortymencie znajdziecie m.in. suknie ślubne, sukienki wieczorowe czy też obuwie oraz różnego typu dodatki. Ich celem jest zapewnienie najwyższej jakości produktów w przystępnych cenach. Oczywiście każda rzecz jest dostępna w wielu rozmiarach oraz w różnych kolorach. Obsługa klienta działa przez całą dobę, także o każdej porze możemy zadawać pytania. Uważam, iż jest to sklep z potencjałem, a więc warto przyjrzeć się jemu z bliska. Standardowo – wybrałam kilku swoich ulubieńców i stworzyłam z nimi tzw. Wishlistę. W pierwszym zestawieniu znajdują się suknie ślubne, natomiast w drugim – sukienki dla druhen lub po prostu dla gości weselnych. 

Szczerze mówiąc, nigdy nie zastawiałam się nad tym, jaką chciałabym mieć sukienkę na swoim ślubie. W sumie nawet nie wyobrażałam sobie tego, jakby ten dzień mógł wyglądać. Może kiedyś przyjdzie na to czas albo i nie. Czas pokaże. Niemniej jednak, na stronie OKDress mamy szeroki wybór kreacji weselnych, a więc nie sposób sobie czegoś nie wybrać. Na ten moment mam trzech swoich ulubieńców. Są to długie suknie z koronkowymi elementami, dodającymi im uroku. Każda dziewczyna może poczuć się w nich jak prawdziwa księżniczka. W pierwszej i trzeciej sukience koronka dominuje na rękawach. Prezentuje się to rewelacyjnie. Druga kreacja sprawdzi się idealnie podczas wesela w okresie letnim. Jest ona delikatna i pięknie podkreśla urodę kobiecą.


klik ♥ klik ♥ klik 

Kreacje z kolejnego zestawienia, tak jak wspominałam wcześniej - przeznaczone są dla druhen lub dla gości weselnych. Co prawda, nie miałam wielu okazji, aby być na weselach w takich rolach, ale zdążyłam zauważyć, że ludzie bardzo przykładają się do tego, aby ich stylizacja wyglądała jak najlepiej. Pamiętajmy tylko, że sukienka ma być nie tylko ładna, ale ważne jest to, abyśmy czuły się w niej wygodnie, abyśmy pozostały w niej sobą. W końcu mamy ubrać się ładnie, a nie przebrać za wyimaginowaną przez nas osobę. 

W tej kategorii również mam trzech swoich ulubieńców. Są to zwiewne sukienki, a więc idealne na sezon letni. Jako, iż mam słabość do kolorów pastelowych wszystkie są utrzymane właśnie w takich barwach. Pierwsza z nich ma piękny, koronkowy tył oraz krój, w jakim osobiście czuję się najlepiej. Druga z nich to mój absolutny must have! Bardzo podobają mi się sukienki tego typu - pozornie jest ona krótka, aczkolwiek posiada długą nakładkę i tym samym czyni ją bardziej efektowną. Trzecia kreacja również wygląda zjawiskowo. Góra sprawia wrażenie, jakby pod sukienką znajdował się jakiś koronkowy top. Lubię takie nieoczywiste połączenia.

klik ♥ klik ♥ klik


Kojarzycie ten sklep? Podoba się Wam któraś z wybranych przeze mnie kreacji? Macie w głowie wyobrażenie o własnej sukni ślubnej?

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. prześliczne sukienki, szczególnie te białe :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te suknie ślubne są bajeczne:) jednak ja w najbliższym czasie nie poszukuje sukni;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cudowne sukienki, zwłaszcza 5 wpadła mi w oko! <3
    Z chęcią osobiście zapoznam się z ofertą strony.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania