Hiszpanka - Tosave

W poprzednim poście przedstawiałam Wam sklep internetowy Tosave i zaprezentowałam stylizację z rzeczami z tej właśnie stronki. Zapowiadałam też, że w kolejnym poście pokażę jeszcze jeden element z mojego zamówienia, a mianowicie - hiszpankę. Oczywiście, dotrzymuje obietnicy i za chwilę zobaczycie ją w zestawieniu, które moim zdaniem tworzy zgrany team.

Hiszpanka została wykonana z a'la jeansowego materiału. Bardzo dobrze mi się ją nosi. W sumie wygląda tak, jak sobie ją wyobrażałam, także zdjęcie na stronie sklepu jest autentyczne. Postanowiłam założyć do niej białe spodnie, gdyż podoba mi się takie połączenie kolorystyczne. Co prawda miałam problem z dobraniem butów, aczkolwiek ostatecznie zdecydowałam się na delikatne sandały. Aby nie był to pojedynczy, czarny element w całej stylizacji, postanowiłam dodać jeszcze ciemną torebkę. Zdaję sobie sprawę, że odchodzi się od założenia, że torebka musi być w kolorze butów. Ja również uważam, że nie musi, niemniej jednak - może. Wszystko zależy od okazji, na którą przygotowaliśmy dany look i od naszych osobistych preferencji. 

Warto jeszcze wspomnieć, iż jestem tzw. sroką i z tego właśnie powodu nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek outfitu bez biżuterii, która - swoją drogą - dodatkowo podkreśla kobiecą delikatność.



Podoba się Wam takie połączenie? Macie w swojej szafie jakąś hiszpankę czy raczej nie jest to Wasza bajka?

Share this:

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Hiszpanka ekstra, a takie spodnie porwane kiedyś były chyba i nawet w ZOiO, ale pod kat. legginsów https://zoio.pl/odziez-damska/legginsy. Zazdroszczę kolczyków *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza jest ta bluzeczka, fajny materiał. pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię hiszpanki. :) Hmm... A ja bym wybrała jakąś kolorową torebkę, nawet do tych butów. Ewentualnie jakiś kolorowy pomponik przy torebce zamiast czarnego :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna hiszpanka, a biel dodaje uroku stylizacji :)
    https://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dekolty tego typu ;) Pięknie odsłaniją szyję i ramiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnóstwo moich bluzek i sukienek to hiszpanki :D Uwielbiam dekolty tego typu i czuje sie w nich doskonale. Nawet w szafie mam sukienke podobna do Twojej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja podoba mi się bardzo ta hiszpanka. http://zwariowanaagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Super Hiszpanka :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. You look fabulous showcasing the off shoulder blue denim ruffle top, distressed white jeans over white fishnet hosiery. The earrings, bracelet and watch you accessorised your outfit with look attractive as well.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/2017/10/lingerie-review-of-full-brief-panties.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna hiszpanka, ostatnio słyszałam gdzieś o tym sklepie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw :) hiszpanki górą!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie stylizację!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania