FashionMia

FashionMia to internetowy sklep z modną odzieżą damską, ale również i męską. Znajdują się w nim także różnego typu dodatki, jak np. torebki, plecaki, kapelusze, czapki, skarpetki, gorsety, rękawiczki, chusty, akcesoria do włosów czy też biżuteria. Asortyment jest naprawdę bardzo szeroki, a ceny nie są wygórowane. Dużo produktów jest aktualnie przecenionych, a więc warto przyjrzeć się wszystkiemu z bliska. Mi osobiście spodobało się wiele rzeczy. Kilka z nich wybrałam i stworzyłam listę moich must have.

FashionMia is an online store with fashionable women's clothing, but also men's. There are also various types of accessories, such as handbags, backpacks, hats, caps, socks, corsets, gloves, scarves, hair accessories or jewelry. The assortment is really very wide and the prices are not excessive. A lot of products are currently on sale, so it's worth looking at everything up close. I liked many things personally. I chose a few of them and created my must-have list.


Koszula w pionowe paski marzy mi się już od dawna. Pasuje ona do wielu stylizacji, jest klasyczna i elegancka. Świetnie prezentuje się wpuszczona w spodnie. Czarna koszulka z minimalistycznym nadrukiem to obowiązkowy element w mojej szafie. Ten akurat przedstawia obrazek, który skojarzył mi się od razu z Insygnią Śmierci z Harrego Pottera. Uwielbiam serię Harrego, dlatego tym bardziej ten t-shirt rzucił mi się w oczy. Kolejna rzecz to delikatna, różowa bluzka. Z pewnością przyda się ona na ważniejsze wyjścia.

I have dreamed of a vertical striped shirt for a long time. It fits many outfits, it's classical and elegant. It looks great. It can let in pants. A black t-shirt with a minimalist print is a must-have item in my wardrobe. This one presents a picture that was associated with me immediately with the Deathly Hallows of Harry Potter. I love the Harry series, that's why the t-shirt threw in my eyes. Another thing is a delicate, pink blouse. Certainly it will be useful for important meetings.

W tym zestawieniu dominuje biel i bordo. Pierwsza koszulka spodobała mi się ze względu na to, iż jest luźna i ma delikatny, uroczy nadruk w postaci kwiatka. Z drugą bluzką można stworzyć wiele ciekawych outfitów, a wiązanie dodaje jej charakteru. Ostatnia z nich sprawdzi się natomiast idealnie podczas rożnych, ważniejszych okazji.

In this statement dominate white and maroon colours. I liked the first t-shirt because it's loose and has a delicate, charming print in the form of a flower. With the second blouse you can create a lot of interesting outfits, and the binding adds character to it. The last thing is a blouse which it'll work perfectly on various, more important occasions.

Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą sklepu FashionMia!
I encourage you to get acquainted with the FashionMia online shop offer!

Podoba się coś Wam z mojej listy must have? Kojarzycie ten sklep? 

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie ich asortymentem :)
    Z chęcią zapoznam się z ofertą internetowej strony.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. sklepu nie kojarzę, ale ta koszula w paski jest świetna, sama bardzo takie lubię i sporo podobnych mam. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzki są ekstra ;-) szczególnie ostatnia, bordowa, koronkowa ;-)
    Blog ZOIOMODA

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosyć lubię zakupy u nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ciekawy sklep nigdy o nim nie słyszałam :)

    youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello, i feel that i noticed you visited my web site thus i got here to return the
    want?.I'm trying to to find things to enhance my website!I guess its adequate to use some
    of your concepts!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania