Nowa ja

Tak jak wspominałam w poprzednim poście - niedawno wybrałam się do fryzjera, gdyż potrzebowałam zmiany. Moja poprzednia fryzura wymagała odświeżenia. Jednak, nie chciałam kolejny raz wyglądać tak samo. Jak to mówią - kobieta zmienną jest. Przez długi czas szukałam w Internecie różnych inspiracji. Aż w końcu znalazłam coś dla siebie. Przede wszystkim, chciałam pozbyć się blondu. Zależało mi także na uzyskaniu szarego efektu w postaci jakiś refleksów czy pomalowanych końcówek. Myślałam także o rozjaśnieniu włosów tak, aby wyglądały one w miarę naturalnie. Pokazałam fryzjerowi odpowiednie zdjęcia i udało mu się osiągnąć mój wymarzony efekt. Minus jest tylko taki, że ten szary kolorek po 2-3 myciach się zmywa. Aczkolwiek, pozostały kolor wygląda naprawdę świetnie, więc i tak jestem bardzo zadowolona ze zmiany.

Oczywiście, po wyjściu od fryzjera zawsze nasze włosy wyglądają niemal perfekcyjnie. Nie mogłam zmarnować takiej okazji, więc wybrałam się na sesję. Na zdjęciach mam pofalowane włosy. Przyznam szczerze, że czuję się rewelacyjnie w takim wydaniu! Jeżeli chodzi o stylizację to postawiłam na pastele. Mam na sobie różową kurtkę, buty, plecak oraz czapkę. Koszulka to zwykły, biały basic, który zawsze warto mieć w swojej szafie. Spodnie natomiast kupiłam w okresie zimowej wyprzedaży. Są to boyfriendy z delikatnymi przetarciami i połyskiem, zwanym efektem syrenki. Z pewnością mając te spodnie, nie przejdę obok kogoś niezauważona. Nie każdemu przypadną one do gustu, ale ja je po prostu uwielbiam!


koszulka, czapka - miejski sklep
jeansy - Cropp
kurtka - Takko Fashion
plecak - Bershka 
obuwie - Nike 

Jak oceniacie moją zmianę - pozytywnie czy raczej negatywnie? Co myślicie o takiej delikatnej, pastelowej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

31 komentarze:

  1. super Ci w tych włoskach :) uroczy plecak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Plecak skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fryzura, do twarzy ci w niej

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że pozytywnie! <3
    Prześlicznie kochana wyglądasz, fryzurka prezentuje się cudownie.
    Do twarzy Ci w pastelowym różu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja , ja ostatnio też potrzebowałam zmiany w fryzurze i ścięłam 10 cm włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę. Czasem naprawdę warto zaryzykować. :) Mam nadzieję, że dobrze czujesz się w nowym wydaniu :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny kolor, jak dbasz o takie włosy, co stosujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w skrócie - stosuje m.in. olej kokosowy, różne odżywki, maski, szampony, ale staram się by były one bez silikonów. Zwykłą szczotkę zamieniłam na taką z włosia dzika. Przed prostowaniem lub suszeniem włosów używam sprayu termoochronnego. To takie podstawy :)

      Usuń
  7. ja także mam ochotę coś w sobie zmienić i może też padnie na fryzure :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz. Kobieta zmienną jest, więc nie krępuj sie zmian jeżeli masz na nie ochotę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie ochłodzone włosy, fryzjer dał radę, bardzo podoba mi się ten subtelny efekt na końcach. masz długie loki

    OdpowiedzUsuń
  10. Denim + biała bluzka to jest to...i masz uroczy plecak! :D

    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, bezpretensjonalna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. włosy przepiękne. <3 też marzy mi się ostatnio zmiana, ale jeszcze nie do końca wiem jak powinna wyglądać. ;) może też właśnie coś w podobnym kolorze do Twojego. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo pasują Ci te włosy! i odcień i loki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi osobiście bardzo podoba się twoja nowa fryzura <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale uroczo wyglądasz! Cały look w dechę ♥
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks a lot :D

    you look awesome :D I'm in love with every single pieces :D

    NEW #OS5MAIS POST | FASHION TRICKS TO BE READY IN 5 MINUTES. :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze by było gdyby zamieściła zdjęcia przed i po. Ponieważ osoba, która natchnie się na bloga przypadkowo nie wie jak wygladałaś przedtem.
    www.blogwiktoriaslota.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna uwaga, nie pomyślałam o tym. Ale zawsze można sobie sprawdzić poprzednie posty :)

      Usuń
  18. Zmiany są dobre. Pięknie wyglądasz, ja ostatnio też ścięłam włosy, ale tak naprawdę nikt nawet nie zauważył różnicy...

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor! Mało komu pasuje szary odcień włosów, ale Tobie jak najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pofalowane włosy zawsze dodają uroku, super ci w takim wydaniu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz naprawdę ślicznie, myślę że prawie każda zmiana w naszym wyglądzie to zmiana na lepsze, warto odświeżać i zmieniać swój wizerunek co jakiś czas, zwłaszcza gdy jest się kobietą :) sama wybieram się do fryzjera, ale coś dojść nie mogę :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna fryzura, bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja!
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie dobrane okulary. Sama noszę więc to czasami trudna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey very interesting blog!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania