Bosmanka

Nie ukrywam, że jestem fanką czapek. W dzisiejszych czasach może być to dziwne, bo tak naprawę większość osób woli chodzić z tzw. "gołą głową". Niemniej jednak, według mnie ten dodatek pełni z  jednej strony funkcję praktyczną - dzięki niemu jest nam cieplej oraz osłania nas od deszczu, a z drugiej - estetyczną. Uważam, że czapka może świetnie dopełniać naszą stylizację. Ponadto, można nawet stwierdzić, że jest na nią trend. Istnieją różne jej rodzaje, np czapka z daszkiem, beanie, beret, bosmanka. W dzisiejszym poście chciałabym skupić się na ostatniej z nich.

Bosmanka ma wiele nazw. Jedni nazywają ją baker boy, inni czapka marynarska czy kaszkiet. Aczkolwiek każda osoba zapewne ma na myśli tę samą rzecz. Jeżeli chodzi o mnie to najczęściej posługuję się określeniem bosmanka. Tak czy inaczej, jest to czapka która była modna już ileś lat temu. Sama pamiętam, jak posiadałam taką w dzieciństwie. Ponownie weszła na rynek w zeszłym roku. W sklepach najczęściej mogliśmy znaleźć ją w klasycznej, czarnej wersji. W tym sezonie nadal jest modna. Natomiast projektanci zaczęli ją urozmaicać i obecnie możemy się zaopatrzyć w modele nie tylko te standardowe, ale również te bardziej pstrokate, wzorzyste. Dodam jeszcze, że ta czapka pasuje w zasadzie każdemu.

Swoją bosmankę zamówiłam w zeszłym roku. Zdecydowanie jest ona moim ulubieńcem! Noszę ją do różnych stylizacji - i do tych zimowych (oczywiście jeśli temperatura na to pozwala), i do tych bardziej jesienno-wiosennych. Tym razem, przedstawię ją Wam w połączeniu z kurtką zimową, czyli wkomponuję ją w stylizację przeznaczoną na chłodniejsze dni.

Otóż, poza czapką oraz kurtką, kluczową rolę odgrywa koszula. Mogliście zobaczyć ją w poprzednim poście, dotyczącym moich nowości (New in). Zawiązałam na niej supełek, bo chciałam żeby wyglądała inaczej, a jako że mam na sobie spodnie z wysokim stanem, mogłam sobie na to pozwolić. Aczkolwiek wpuszczona lub leżąca zwyczajnie na biodrach, również wygląda dobrze. Wspomniane już spodnie także znalazły się w poprzednim wpisie. Zostały one wykonane z elastycznego materiału, dzięki czemu są bardzo wygodne. Pod koszulą mam na sobie zwyczajną, basicową białą bluzkę. Botki ze wstążkami to także trend zeszło- i tegoroczny. Nie każdemu się on podoba, ale ja akurat jestem jego zwolenniczką. Całość dopełniłam dodatkami w postaci biżuterii oraz małej torebki.


kurtka - Bershka 
koszula - F&F (Tesco)
bluzka - Kik
spodnie - Born2be
czapka - Aliexpress
botki - CCC
torebka - Targowisko miejskie

A Wam lubicie nosić czapki? Co myślicie o bosmankach? Podoba się Wam moja stylizacja czy to raczej nie Wasz styl?

Share this:

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. super zdjęcia, ja z czapkami mam różnie, mam wrażenie , że ten model by mi akurat nie pasował

    OdpowiedzUsuń
  2. Te czapki bosmanki są cudowne bardzo mi się one podobają :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie czapki naprawdę dodają uroku - świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz śliczne włosy! Miłego dnia Kochana! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja przypadła mi do gustu, stylowo! :) Ładne jeansy, ładny mają kolor! :) Pozdrawiam! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ! Ja za czapkami jednak nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci w takich czapkach!
    Pozdrawiam cieplutko
    Zapraszam: Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tymi czapkami, ale tobie pasuje i wyglądasz super!

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz tez lubię czapki i jak widzę to obie dobrze się w nich prezentujemy.

    Duetidealnymamaicorka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja, zwłaszcza latem, musze mieć coś na głowie. Inaczej od razu mnie boli od słońca. Ja na tą czapkę mówię konduktorka i sama za dziecka taką miałam, z diamencikami :) długo długo było o niej cicho teraz powraca z wielkim bum! chyba sama kupię sobie taką <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w tę czapeczkę! <3
    Bosmanka dodaje charakteru całej stylizacji, pięknie kochana wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Your long hair looks pretty, and the outfit you styled looks comfortable and stylish. I like how you tied the plaid shirt in a bow by the waist. The Bosmankach looks very nice styled with that shirt.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/2017/10/lingerie-review-of-full-brief-panties.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zimą bardzo często zakładam czapki ale takie typowe ciepłe, ostatnio z pomponem :P Modelu czapki jak Twój, to nie mam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz kochana :)
    Zapraszam na nowy post :*
    www.stylishmegg.pl/2018/03/czerwona-sukienka-i-zamszowa-ramoneska.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. :) Lubię takie futrzane kaptury! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. To nie mój styl ale fajnie wyglądasz w tej bosmance. http://zwariowanaagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się strasznie pdobają czapki ale nie na mojej głowie :D Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! Do twarzy Ci w tej czapce, ja nie rozstaje się z beanie. :)
    Pozdrawiam,
    www.magia-siostr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania