Wielkanoc

Wielkanoc to czas, który kojarzy mi się z dzieciństwem. Pamiętam, jak będąc dzieckiem wierzyłam, że zając przynosi prezenty. Zawsze go wyczekiwałam i samo to oczekiwanie sprawiało mi mnóstwo radości. W poniedziałek wielkanocny wszyscy z mojego osiedla oblewali się wodą. To również miło wspominam. Dziś natomiast, Wielkanoc to dla mnie czas, który nieodłącznie kojarzy się z kościołem, z modlitwą, ale również ze spokojem, refleksją, zadumą. Tak czy inaczej, nadal jest to czas radości i optymizmu. 

Kochani, życzę Wam właśnie tego abyście te święta wielkanocne spędzili w ciepłym gronie rodzinnym, abyście ten okres poświęcili na różne przemyślenia. Warto zatrzymać się na chwilę w tym pędzie życiowym i zastanowić nad tym, co dla nas najważniejsze. 


A Wam z czym kojarzy się Wielkanoc? Macie może jakieś ciekawe wspomnienia z dzieciństwa, związane z tymi właśnie świętami?

Share this:

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Piękne inspiracje ! :) Swieta Wielkanocne...czas radości oczywiście! Triduum Paschalne to czas zadumy, ale od jutra trzeba już świętować i się radować!:) Pozdrawiam, wesołych świat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jakie świetne inspiracje i ozdoby :)
    Ja również życzę wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ozdoby! Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, bardzo inspirujące i wspaniałe życzenia, dziękuję i wzajemnie! Dla mnie wielkanoc zawsze była ciepłym świętem, niestety teraz to już deszcz a nierzadko śnieg towarzyszy nam przy święconce. Kojarzy mi się też z aktywnością, bo Boże Narodzenie rozpoczyna się wieczorem i szybko kładłam się spać za to Wielkanoc to ranek i cały świąteczny dzień mam jeszcze przed sobą :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne Zjdęcia. Hmmm świąt wielkanocnych nie obchodzę tak bardzo jak przykładowo święta bożego narodzenia. Jednakże w tym dniu znajduje czas dla rodziny i wspólnego posiłku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych i spokojnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To są moje ulubione święta <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoznione wesołych świąt!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Już po świętach, mam nadzieję, że spędziłaś je dobrze. Bardzo ładne zdjęcia-fajne tło masz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję że święta spędziłaś w cudownej atmosferze! ;) Widzę że dostałaś bardzo ciekawe słodycze! ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania