Zdjęcia z telefonu

Dawno mnie tu nie było, ale powracam z nową energią. Szczerze mówiąc, w ostatnim czasie nazbierało mi się sporo obowiązków, więc nie miałam zbyt wiele wolnego czasu. Zajęcia również kończyłam późno, także nie miałam kiedy się tu odezwać. Niemniej jednak, jeśli chcecie wiedzieć co dzieje się u mnie na bieżąco zapraszam na mój Instagram @iamonlyania oraz na Snapachata (iamonlyania).

Ten weekend również był dla mnie bardzo pracowity, ponieważ zapisałam się na kurs wychowawcy kolonijnego. Trwał on 36 h dydaktycznych i zaczynał się on w piątek po południu, a kończył - wieczorem w niedzielę. Jest to naprawdę sporo godzin, ale myślę że warto zdobywać nowe kwalifikacje oraz doświadczenie. Mam nadzieję, że uda mi się wykorzystać kiedyś w praktyce to, co nauczyłam się przez te kilka dni.

A przechodząc do głównego wątku tego wpisu - ostatnio przeglądałam zdjęcia na telefonie i  stwierdziłam, że kilka z nich zasługuje na uwagę. Chciałam, więc zebrać je w jednym miejscu, aby  nie umknęły mi gdzieś w stosie innych plików. Oczywiście, część z Was mogła widzieć niektóre fotografie na moim Instagramie, aczkolwiek niektórych nigdzie jeszcze nie publikowałam. 

 selfie | zdjęcie w przymierzalni w Galerii Warmińskiej
 moje psiapsie (tzw. "Konkursiary" albo "Świnki"  )
 przed wyjazdem do Warszawy | zdjęcie prawdziwej turystki 
 Warszawa
 selfie | inspiracja Joy
 odpoczynek w domu | inspiracja z piankami 
 selfie | twórcze miejsce w Olsztynie
 ja z Dominiką | Wysoka Brama w Olsztynie 
inspirująca ściana w Olsztynie 

Szczerze mówiąc, nie pamiętam kiedy na moim blogu dodałam post tego typu. Dajcie, więc znać w komentarzu, co myślicie o takich luźnych wpisach ze zdjęciami z telefonu. Czy chcecie, aby pojawiały się one częściej?

Macie może jakieś doświadczenia, związane z kursem na wychowawcę kolonijnego? A może byliście na jakieś kolonii jako wychowawca?

Share this:

CONVERSATION

21 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia. Telefonem zawsze można upamiętnić piękne wspomnienia. Ta ściana z Olsztyna jest cudowna! A zdjęcie z przyjaciółkami przepiękne. Pozdrawiam, POULCIAK

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, fajny pomysł na takie luźne posty :) Podoba mi się to zdjęcie z piankami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia ;) Szczególnie to z balonami <3

    https://dziennikarskiwarsztat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia. Przynajmniej masz dużo pamiątek i miłych wspomnień. Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna koszula na zdjeciu nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie. Sama dawno nie robilam takiego przegladu telefonu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście lubię takie luźne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no trochę się u Ciebie dzieje :-) Pozytywne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post. A w nim relacja z pewnego eventu.
    Pozdrawiam serdecznie!♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcie!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia! Robisz dużo ładniejsze kreski ode mnie :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie z balonami jest świetne!

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Najbardziej spodobało mi się z tymi balonami *.*
    Pozdrawiam oraz życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne fotki! :)
    Pozdrawiam,
    www.magia-siostr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja za każdym razem jak jestem w Warszawie robię zdjęcie PKIN, z tym, że ja jestem tak średnio raz na miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very rapidly tgis site will bee famous among all blogging and
    site-building viewers, duee to it's pleasant articles
    orr reviews

    OdpowiedzUsuń
  16. Whhen I initially commnted I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added I get sevwral
    emails with the same comment. Is tgere any way you ccan remove people from that
    service? Appreciate it!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania