Elegancka koszula w sportowej stylizacji

Witajcie w Nowym Roku! Co tu dużo pisać - oby był lepszy niż poprzedni. Oby nikt nie zdołał podciąć Wam skrzydeł. Życzę Wam więcej wzlotów niż upadków. Co nie zmienia faktu, że nieraz porażki też są potrzebne. Ważne jest tylko to, aby wyciągnąć z nich odpowiednie wnioski. Dla mnie rok 2023 był ogromną lekcją życia ze względu na przykre doświadczenia. Chciałabym cofnąć czas, aby ich uniknąć. Ale wiadomo - tak się nie da. Natomiast na ten moment czuję się silniejsza i wierzę, że teraz będzie już tylko lepiej.

Jeżeli chodzi o stylizację z dzisiejszego wpisu - nie jest ona do końca w moim stylu z tego względu, iż nie jestem fanką elegankich koszul. Aczkolwiek wystylizowałam ją tak, aby było czuć sportowy vibe. Szczerze mówiąc, wbrew pozorom bardzo dobrze czuję się w tym wydaniu. Moimi ulubionymi elementami z całości są kamizelka oraz jeansy. Obie te rzeczy upolowałam jakiś czas temu w Second Hand. Moda to coś, co sprawia mi radość, fun. Lubię kombinować, testować nowe połączenia. Ostatnią mam fazę na peruki. Przydają mi się one do nagrywania Tik Toków oraz do zdjęć. Jedną, tę bardziej szaloną zobaczycie poniżej. 


Koszula - ???
Kurtka - ???
Buty - ???
Kamizelka, jeansy - Second Hand
Torebka, włosy - Shein
Czapka - New Yorker

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie bawić się modą czy raczej jesteście fankami/fanami klasycznych rozwiązań?

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Super zdjęcia! 😍 A jeśli chodzi o 2023 to był to rok spokoju dla mnie, a niestety nowy rok nie zaczyna się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia 😍 2023 był spokojny u mnie ale za to nowy rok bardzo źle się zapowiada :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oby ten ciężki czas jak najszybciej Ci minął... Będę trzymała za to kciuki. Trzymaj się! :)

      Usuń
  3. I love the combined look of the light blue pinstriped shirt and light blue denim jeans styled with the white hat, white vest, and white boots.
    Your eyes, lipstick and SheIn hair colour all look very beautiful!
    Cute outfit! You look fabulous wearing it.

    My blog Full Brief Panties
    My YouTube (misterpantybuns's channel)
    My Twitter @Panty_Buns

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania