Zagubiona księżcznika w lesie

Jesteście tu jeszcze? Dawno mnie tu nie było, ale to nie znaczy, że straciłam energię do działania lub że przestałam kochać modę i fotografię. Mam mnóstwo nieopublikowanych zdjęć, a jedną z sesji podzielę się z Wami w dzisiejszym wpisie. Po prostu ostatnimi czasy, częściej bywam na Tik Toku, ale chciałabym dalej tworzyć społeczność tutaj na blogspocie. Uwielbiam tworzyć ciekawe sesje, kreować nieoczywiste stylizacje. Chcę nie tylko "inspirować się", ale chciałabym również zainspirować kogoś. Warto robić swoje, nie patrząc na opinie innych. Warto się wyróżniać i być nieprzeciętnym. Róbcie to, co gra Wam w sercu. Nie bójcie się inności. Bądzcie po prostu sobą w każdym aspekcie życia.

Zawsze marzyła mi się sesja w stylu zagubionej księżniczki w lesie. Same myślenie o tym nie wystarcza. Trzeba działać. Udało mi się nazbierać rekwizyty potrzebne do mojej wizji w postaci peruki, korony, naklejek na twarz. Sukienkę kupiłam okazyjnie już w zeszłym roku. Srebrne sandały również miałam w posiadaniu. Połączyłam wszystko ze sobą i oto przedstawiam Wam efekt końcowy.


Sukienka - Second Hand
Sandały - Deezee
Naklejki na twarz, korona - Miejski Sklep
Peruka - Shein

Dajcie znać, co mylicie o tej sesji. Jeśli macie pomysły, w jakim wydaniu byście mnie widzieli to dajcie znać o tym w komentarzu. Jestem otwarta na wyzwania.

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie potrafiłam przejść obok niej obojętnie 😁

      Usuń
  2. Te pasemka z przodu to totalny odjazd <3 Też noszę okulary!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Niesamowita stylizacja! Twoja sukienka ma piekny kolor, bardzo lubię takie maxi długości.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania