Kapelusz - z czym go nosić? | Secondhand

Bazą do stworzenia dzisiejszej stylizacji była czarna bluzka z rozszerzanymi rękawami. Jest to rzecz z tzw. drugiej ręki i w 100% wpisuje się w mój styl. Lubię basicowe ubrania, które posiadają jakiś element sprawiający, że czymś się wyróżniają. I taka właśnie jest ta bluzka. Ponadto ma ona modny, prążkowany materiał. Jest niezwykle wygodna i rozciągliwa. Stwierdziłam, że całkiem nieźle będzie prezentowała się w połączeniu ze spódniczką z falbankami, ponieważ w ten sposób zostały wyrównane proporcje pomiędzy szerszymi ramionami, a węższymi biodrami. W chłodniejsze dni niezbędna jest odzież wierzchnia. Tu zdecydowałam się na klasyczne, czarne, sztuczne futerko. Od dłuższego czasu marzył mi się zwykły kapelusz, który nada się idealnie na sezon zarówno wiosenny, jak i jesienny. Któregoś dnia natknęłam się na niego w lumpeksie i stwierdziłam, że nie mogę przejść obok niego obojętnie. Moim zdaniem, do tego outfitu pasuje idealnie. Jeżeli chodzi o dodatki to na uwagę zasługuje jeszcze torebka na łańcuszku oraz naszyjnik z moim rokiem urodzenia. W całości podobają mi się również lakierowane botki z zamkiem z przodu. Są one dosyć masywne, ale jednocześnie eleganckie. Dodam jeszcze, iż zimową porą nie sposób jest nie założyć rajstop. Osobiście nie przepadam za tym elementem ubioru, ale w tym zestawieniu ta czerń całkiem nieźle wkomponowała się w całość. Stylizacja ta jest dosyć uniwersalna, bowiem sprawdzi się na wiele okazji, np. na co dzień, na randkę lub na jakiekolwiek inne, wieczorowe wyjście.

Bluzka, spódnica, sztuczne futerko, kapelusz - Second Hand
Buty - Deezee
Naszyjnik - Aliexpress
Torebka, rajstopy - Miejski Sklep

Co myślicie o mojej stylizacji? Posiadacie jakieś lumpeksowe perełki, którymi moglibyście się pochwalić?

Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Rzeczywiście ciekawy ten cały outfit. Ja nadal najbardziej zakochana jestem w butach. Kapelusz to sztosik, ale nie wiem, czy mi by pasował. Jeszcze nie miałam okazji nosić, kiedyś na pewno spróbuję!
    Super wszystko wygląda na tym tle.. ;)

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Super stylizacja! Cudowne ubranka z sh :) Sama jestem wielką miłośniczką tych sklepów i kupuję w nich od lat. Kocham oryginalne ubrania, w standardowych, basicowych kolorach z elementami, bądź krojami, które zapadają w pamięci :)
    Twoja stylizacja jest po prostu zachwycająca! Pięknie i inspirująco!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie! Ja dopiero przełamuję się co do kapeluszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Kapelusz naprawdę rewelacyjnie wygląda:) Dodaje pazura.

    OdpowiedzUsuń
  5. Superancka stylizacja! :)
    Ja decydując się na kapelusz próbuje go wkomponować w ciemną kolorystykę ubioru. W sumie moje zestawienie jest podobne do Twojego.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, dużo perełek znajdujesz w second handach. Ja na łowy nie chodziłam już dawno :D Ja tego typu kapelusze lubię w jesiennych stylizacjach a wiosną i latem ubóstwiam kapelusze słomiane :) Kapelusze dodają tego czegoś stylizacjom :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie! mam jeden kapelusz! gdzie on jest :D haha

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania